fredag 2 oktober 2009

Nyfiken på vad som gömde sig i paketen?=)


En varm och mysig jacka från Rut mfl. för 599 kr, tycker det var ett riktigt bra pris

En varm och mysig kofta från Rut mfl.

Ögonsminkborttagning

och vinsten

Nu har jag öppnat paketen. I paketen från NELLY.COM låg en varm och mysig jacka och en kofta, båda från Rut mfl., och en eye make-up remover. Vinsten bestod av ett söt lite paket med babysaker från Nära och kära, perfekt till svägerskans nyfödda lilla grabb.=) Babysakerna var ett tröstpris i en tävling. Måste säga att det var ett väldigt fint tröstpris.

21 kommentarer:

  1. Sv; aa de va helt otroligt gott :D
    Snygga kläder :)

    SvaraRadera
  2. jaaa dom borde ju.. för ja vill smaka :( *snyft*

    SvaraRadera
  3. ja en kanonkväll! DU DÅ?

    SvaraRadera
  4. SV: Tack så mycket! Lägger till dig också nu! :) Färgen heter China Red :)

    Kramar Therése

    SvaraRadera
  5. Sv; nja..ja sitter hemma själv & killen min e på fest! så de e sådär... sj då?

    SvaraRadera
  6. Sv; aha okej...ja jag funderar på om ja ska ta å lägga mig! få se hur ja gör!

    SvaraRadera
  7. Sv: pizzan var jättegod :)
    vilken fin jacka. vad kostade den? :D

    SvaraRadera
  8. (",) Jag följer redan din blogg men kikar in och lämnar ett tassavtryck ändå. ;)

    Fina saker det var !!


    Kram Patrik

    SvaraRadera
  9. Sv: jodå, han hade fört över pengarna!

    ja jag gjorde den ändå. Pratade med honom och han sa att det salta vattnet var jättebra för läkningnen..

    inte alls farligt för jackan ju, billigare än den jag vill ha

    SvaraRadera
  10. de blev malin&jonna! victora kom lite senare(: sj ? =D

    SvaraRadera
  11. Fina grejer, mysig jackan såg ut! :D Jag har också tagit fram lite vintersaker, som halsdukar o vantar osv! :)

    Visst var skorna snygga! Jag älskar dom :D Lite kul att ha snygga skor att gå ut i även när det är snö ;P

    Imorgon blir det nog tacos här, eller jag hoppas på det

    SvaraRadera
  12. Det var inte lite för att vara ett tröstpris. Grattis till det. Koftan såg mysig ut. :D Å härligt med jacka nu när kylan kommer. :D

    Min fredagkväll har hittills varit fin. Eller lugn och mysig. Soffpotatis hela kvällen. :) Hur har din varit?

    SvaraRadera
  13. tack för tipset! Ska kolla upp det meddesamma =) jo tack, me myself and my laptop ;D love it<3 tack tack!!

    Är helt sjukt med all reklam om att gå ner i vikt, har fått direktadresserad reklam i brevlådan sen jag fyllde 14 om batningspiller. Vad fan tänker de med??

    *SV* Nehe? Ah det här är riktigt sjukt, det är så ytligt, & en sån hets att gå ner i vikt, vart man än läser så ser man alltid ariklar om hur man går ner i vikt, och reklam om det, aldrig the other way around, min fråga, varför? its just sick...i tell you..sick.

    SvaraRadera
  14. sv; Tack! =) Ja som fan =D själv?

    SvaraRadera
  15. å vilket fantastiskt gulligt tröstpris! nu blev jag avis :P

    SvaraRadera
  16. Jackan såg riktigt varm å skön ut :)

    SvaraRadera
  17. alltid lika roligt att öppna paket!!!

    SvaraRadera
  18. Jackan ser riktigt varm ut!

    SvaraRadera
  19. jag måste köpa mig en vinterjacka men tycker det är så svårt att hitta någon bra..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails