tisdag 27 september 2011

China Glaze- Metro hösten 2011

 Trendsetter (Shimmer)
 Sky Scraper (Glitter)
CG in the City (Glitter)
 Urban Night (Créme)
 Traffic Jam (Créme)
City Siren (Créme)
 Loft-y Ambition (Shimmer)
 Brownstone (Créme)
 Midtown Magic (Shimmer)
 Street Chic (Créme)
 Concrete Catwalk (Créme)
Westside Warriorn (Créme)

Vad tycker ni om China Glaze höstkollektion Metro? Själv är jag sugen på att testa CG in the City, Traffic Jam och Concrete Catwalk. Vilket/Vilka är er(a) favorit(er)?

China Glaze säljs på Kicks, välsorterade parfymerier/salonger och Eleven.se . Höstkollektionen lanseras vecka 38 och rekommenderat pris är 98:-


What do you think of China Glazes collection for fall 2011, Metro? I would love to try CG in the City, Traffic Jam and Concrete Catwalk. Which one(s) is(are) you favorite(s)?

25 kommentarer:

  1. www.beatahedberg.blogg.se

    nice nagerlack ;) hur mås de?

    SvaraRadera
  2. De där lacken var snygga, men jag vet inte, det känns inte som så mycket nyheter i färgväg. Själv önskar jag att det kom ut mer helt matta lack och mindre skimmer och glitter som det redan finns så mycket av.

    sv: Tack så mycket:)

    SvaraRadera
  3. Så många snygga färger. Vill investera i några bra till hösten :) Tröttnat på de jag har!

    SvaraRadera
  4. Jo det är bra :)
    Själv?

    Snygga nagellacksfärger.

    SvaraRadera
  5. tänkte göra fransk manikyr nån dag, men det blir liksom aldrig av. ghaa.. :P
    pöss

    SvaraRadera
  6. Ja men jag tror hon fixar det, eller ja det gäller att hitta rätt medicin,tänk att få äta medicin hela livet mot en sjukdom som det inte finns ngn bot på =(Ush för sånt,stackars henne.Hon kommer ju alltid ha den..

    SvaraRadera
  7. Fantastic fall colors! Love the glittering ones!:)
    kisses
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    SvaraRadera
  8. Haha tack! jag är ju ganska tokig i kändisar ;)
    jag gillade CG in the City :)

    SvaraRadera
  9. - Kul att du är med i dagens blogg, jag hör av mig så fort jag har dragit några vinnare. Lycka till & ha en fortsatt bra dag! :)

    SvaraRadera
  10. Nej vad tråkigt att jag inte vann linserna, de hade jag sett fram emot. Jag har aldrig provat linser och en annan ögonfärg vore ju roligt att prova på ;)

    Men sugen på att måla naglarna blev jag nu. Så då får jag leta reda på 5 lediga minutrar, när nu det ska ske.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  11. Urban Night, City Siren och Street chic gillade jag riktigt mycket :)

    SvaraRadera
  12. Oh, gillar de som glittrar! :)

    SvaraRadera
  13. Fina nagellack!
    Nej, det gick bra, inte så kallt. Det blåste lite så var lite orolig att kjolen skulle blåsa upp men icke, som tur var. :)

    SvaraRadera
  14. jaa precis! helt underbart.. bor du med din pojkvän/man?

    SvaraRadera
  15. Vi hade det mer än okej! Vi hade det kanon! :)

    SvaraRadera
  16. Jag ville bara informera om att jag har nu valt att gå ut med vem jag är. :) Så är du nyfiken så är det bara att klicka sig in på min blogg. :) Om du gillar min blogg så kan du även gilla den på facebook på länken: http://www.facebook.com/pages/xtionu/154869567921526

    KRAMAR

    SvaraRadera
  17. Svar: Tack!
    Åh, jag som fick hem tre finfina lack från den här kollektionen idag ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails