onsdag 7 september 2011

Jävlar också...

Testar kläder inför kvällen event. Kom i en av klänningarna jag testade men nu tar jag mig inte ur den igen... Antar att det kommer att bli rätt tråkiga outfit poster i fortsättningen efter som jag inte verkar kunna byta kläder, någonsin.=/
Jäkla höfter och axlar! Jaja dags att fortsätta försöka krångla sig ur klänningen...


Trying on clothes for tonights event and tried on a dress that was easy to get on but now I can't get it off... I guess the outfit posts will be a lot more boring since I don't seem to be able to change clothes ever again.=/ Damn you hips and shoulders! Well time to keep working on how to get out of this dress...




Follow Kashayas blogg

25 kommentarer:

  1. Oj vad jobbigt att inte kunna komma ut ur kläderna! :S Jag skulle få panik!

    SvaraRadera
  2. hahaha! aaaaj fasen du! :P
    får hoppas att du en vacker dag lyckas att kliva ur ditt nya skinn... hehe!

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där med att typ inget passar. Jag lever mest i myskläder nu. Vågar inte ens prova mina andra kläder.

    Hur mår du?

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Länkbyte? har ca 120 besökare varje dag!

    SvaraRadera
  5. Vet hur det känns att prova sådana saker :P Idag provade jag två par byxor men det var lite svårt att komma ur dem också :/ De var inte så smickrande tyvärr.
    Ja, jag är supernöjd med den! :)

    SvaraRadera
  6. Svar: Tack!

    Åh.. jag får panik när jag fastnar i kläder jag provar.. Hemskt är det i provhytter!

    SvaraRadera
  7. Åh, då har du missat något riktigt bra! Du får ladda ner alla säsongerna och titta. Du kommer inte bli missnöjd ;)

    SvaraRadera
  8. Men hallå, den outfit-bilden hade ju jag velat se! ;-)

    SvaraRadera
  9. Kan verkligen rekommendera macarons, lite tid tar de att göra, men de är värt det !

    Hmmm kanske det fungerar som med fingrar att kroppen svullnad när du stressad och drar i klänningen i värsta fall får du väl använda olja ;)
    Hoppas du får en trevlig kväll!!

    SvaraRadera
  10. Svar: Nu är den stora frågan dock... kom du loss utan att göra sönder klänningen? Och... kommer du att ta på dig den igen? :P

    SvaraRadera
  11. Ja jag får fixa det =)
    Det verkar ju bra så..

    Vad är det för event ikväll? :)

    SvaraRadera
  12. åhhhh neeeej.... :/ Hoppas du kommit ur den
    nu? Vad för event skall du på?

    filmen är kanon rolig :)

    SvaraRadera
  13. vad jobbigt!
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  14. Jobbigt ;/ Hoppas att du slipper klippa sönder klänningen!

    SvaraRadera
  15. Hehe exakt får nog bli en plastgran iår tror jag, så han inte råkar svälja ett barr eller tre;)
    Men klart han skall få en julgran sin första jul & allt;)

    SvaraRadera
  16. sv: ja verkligen :D h'rligt de :)

    haft en bra dag :)?

    SvaraRadera
  17. Hahahaha åååå din stackare. Hoppas den kom av :)

    SvaraRadera
  18. tack det gick super bra :D

    SvaraRadera
  19. Sv: Tack så mycket! :D Kram

    SvaraRadera
  20. Awww, good luck! I hope you have fun at the event. :]

    Btw, I gave you an award! Check it out on my blog.

    XoXo, Bree
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    SvaraRadera
  21. Åh tack! försökte mig på zebra naglar i dag dock, gick inte alls lika bra :D allt bra med dig annars?

    SvaraRadera
  22. Var gärna med på min blogg och tävla om valfritt iphone-tillbehör :) Har du ingen iphone själv är ett nytt skale en perfekt present till någon som har en :)
    http://missbuttercup.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfritt-iphone-skaltillbehor.html#comment

    SvaraRadera
  23. Hoppas du får en jättefin fredag och helg nu. har du planerat något speciellt?
    Själv ska jag enbart mysa med pojkvännen.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails