torsdag 8 september 2011

Min outfit på elf eventet igår

Min outfit som jag hade på elf event igår, allt förutom skorna som kommer från D for Dasia (Scorett) kommer fårn H&M. En liten påminnelse till mig själv till nästa gång: outfit bild är bättre att ta innan istället för efter eventet.

My outfit that I wore on yesterdays event with elf cosmetics. Everything except the shoes is form H&M. Reminder for myself for next time: It's much better to take outfit photos before the event than after.


Follow Kashayas blogg

28 kommentarer:

  1. Snyggt! Gillar verkligen rött på ANDRA men själv passar jag inte alls i det.

    SvaraRadera
  2. Fin outfit! :)
    Nej, har inte hittat det än :( Frågade i infodisken men de hade inte fått in något så jag ska kolla igen efter helgen om städarna hittat något eller så. Eller så har någon snott det :(

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dom andra att den röda kjolen var fin! :)

    SvaraRadera
  4. Det tycker jag absolut att du ska göra, men ta säsongerna i ordning annars lär du inte förstå så mycket ;)

    Jodå, det gick bra idag men är helt slut i skallen nu :p

    SvaraRadera
  5. haha! jaa, sant det. :P man är ju oftast mest pepp före. ;P
    skönrt att du vann klänning-battlen! ;) hade ju inte vart så kul o ha den jämtjämt... haha. var det den du har på bilden där? :P pöss

    SvaraRadera
  6. Har nu spelat in en ny cover och det skulle vara jätte roligt om du ville lyssna på den, kanske slänga iväg en kommentar och säga vad du tyckte och vara jätte gullig och skicka vidare den om du tyckte om den! Tack i förhand ♥

    sv; det är fint med mig :)

    SvaraRadera
  7. Det var en superläcker outfit!

    SvaraRadera
  8. Tur du kom ur den!

    snygg outfit :)

    SvaraRadera
  9. Snyggt med färgglad kjol :)

    SvaraRadera
  10. Vad snygg du är!

    Svar: Tack!
    Haha.. har funderat på att ta med en sax i väskan utifall att och klippa själv så slipper man skämmas bland kunderna i kassan ;) Hahahaha.. fast risken är väl då att farbror blå stoppar mig eftersom det räknas som vapen... Oppps..

    SvaraRadera
  11. The red is amazing!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  12. Jo, det var en jävligt soft dag!
    Allt bra med dig`?

    SvaraRadera
  13. Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)
    kram

    SvaraRadera
  14. Tack hoppas jag med!!

    Mmm men börjar sina på filmer nu faktiskt...måste hitta några nya:)

    SvaraRadera
  15. Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  16. Svar: Kul o ses och jag har haft det såååååå bra nu när jag varit i Stockholm :) Längtar redan tillbaka! :D

    SvaraRadera
  17. Godmorgon! :) Finns ny omgång av dagens blogg om du inte vann förra gången. Det är bara anmäla sig igen om du såklart känner för det ;) lycka till!

    Till dagens blogg: http://guevacci.se/2011/september/todays-blog-47-1.html#comment

    Drar även en ny tävling! ;)

    SvaraRadera
  18. Vilken fin färg på kjolen! =)

    SvaraRadera
  19. My dear I agree absolutely with your "reminder", it's my rule as well- pics before NOT after!!!:D U look great, I love the skirt!;)
    kisses
    Jelena (http://glamfabchameleon.blogspot.com/)

    SvaraRadera
  20. jadå det gick super bra :D hehe, som vanligt ;)
    hur mår du idag då?

    SvaraRadera
  21. sv: okej :) Ikväll ska jag bara ta det lugnt men imorgon blir det tjejkväll :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails