tisdag 6 september 2011

Berlin by night








Follow Kashayas blogg

14 kommentarer:

  1. Tack så mycket! :)
    Hoppas allt är bra med dig? :)

    SvaraRadera
  2. Tack, vad kul att du gillade den. Pingviner är bara så söta:)

    SvaraRadera
  3. fina bilder!

    och ja, jag håller verkligen med dig - det är riktigt svårt att veta vad man ska ha på sig nu!

    SvaraRadera
  4. thank you so much for your comment

    SvaraRadera
  5. Tjena, har även dragit igång veckans blogg tävling. Vore super kul om du är med där också =) Ha en super bra dag annars!

    Till veckans blogg: http://guevacci.se/2011/september/bli-veckans-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  6. Ja, vi slutade ju tolv så det blev ju inte alltför sent. Men jag är rätt trött nu :P Får lägga mig tidigt ikväll.

    SvaraRadera
  7. sv: visst är den :)

    okej ne på en skola här så har dom en insamlig varenda jul och ja min syster går där så man är lite van vid å typ lämna lite kläder å kanske mjukdjur å sådant där :P

    SvaraRadera
  8. Fina bilder :)

    Jag har inte hunnit testa den så många gånger än, men den är behaglig och tar bort allt smink bra :)

    SvaraRadera
  9. Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Kul att du är med och tävlar!
    Allt bra idag? :)

    SvaraRadera
  11. Okeey :) tack förresten! allt bra idag?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails