måndag 26 september 2011

Collistar Carisma Höst/vinter 2011-2012

Vad tycker ni om Collistars nya kollektion Carisma? Kollektionen består av två makeup paletter för ögon, läppar och ansikte, två ögonpennor med metallisk effekt, en volymmascara, tre singel ögonskuggor, läppstift i fyra nya färger, concealer, löst puder och nagellack i fyra färger.

Lanseras i mitten av september.

Collistar kan köpas hos bl.a. Eleven.se och NELLY.COM.
 

What do you think about Collistars new collection Carisma? the collections contains of two makeup pallets, two metallic effect eye pencils, a volume mascara, three eyeshadow singles, four new lipstick colors, concealer, powder and four nail polish colors.

In stores from the middle of September.

17 kommentarer:

  1. Nej förstår det. kan inte varit kul alls :/

    SvaraRadera
  2. Det är första gången som jag hör talas om dom men det ser fint ut!

    SvaraRadera
  3. The colors look so beautiful! I just got some mark. cosmetics in the mail and can't wait to try them out!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    SvaraRadera
  4. Ja, jag tillbringade hela söndagen på möte i Stockholm men det var mycket lärorikt :-)

    SvaraRadera
  5. Ja det är ljusklimparna man lever efter när det är jobbigt.

    SvaraRadera
  6. Använder aldrig smink så har inte så mycket tt säga till om :P

    SvaraRadera
  7. Sv: Tack. Vinnaren är inte dragen ännu va? Då fortsätter jag hålla tummarna... :)

    SvaraRadera
  8. Off topic!
    Hej, tänkte fråga dig om vill hjälpa mig och rösta på mig här: http://nelly.com/se/libresse/b3182e03-349e-4587-b064-776ba1d53209

    (Gå in på länken och klicka på den stora knappen "rösta", klart!)
    Skulle betyda jätte mycket för mig, dock ligger jag "bara" 500 röster ifrån de som ligger först, ha-ha men skulle vara jätte kul med lite fler! Du får gärna dela den till dina vänner också..

    Hoppas jag inte stör, MVH Ellen

    SvaraRadera
  9. Ja, den var inte helt fel att få i present:) och den har ju verkligen kommit till användning.

    SvaraRadera
  10. Sv: Ja man blir lite fast. Men samtidigt blir man hela tiden irriterad på att det är så många ord som inte finns i Wordfeuds ordlista, och då är det inte lika kul längre :P

    SvaraRadera
  11. Hoppas du har en fin dag! Nu strax efter lunch dyker det upp en grym tävling i min blogg, missa inte det!! Där kan du vinna både parfym och konsertbiljetter

    SvaraRadera
  12. Den nya kollektionen skulle jag inte tacka nej till :)

    SvaraRadera
  13. sv: härligt det :D!

    jo min helg va bra (:

    SvaraRadera
  14. Tack så jätte mycket :)
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails