onsdag 28 september 2011

Lunchmingel med OPI

 Grill
 OPI NailEnvy nail strengthener
 OPI products

OPI presents The Muppets Swatches

OPI bjöd på lunchmingel på Grill idag. Det bjöds på en god buffe och Ulrica på OPI berättade om märket, deras vårande produkter, de tio mest sålda lacken (som lagom till jul kommer att komma ut i en box med  alla tio i mini format för den som är sugen på att testa deras bästsäljare utan att behöva köpa dem i fullsize) och visade upp julkollektionen (OPI presents the Muppets).


Today I was invited to a lunch at Grill that OPI hosted. We got a very nice buffet and Ulrica from OPI Sweden told us a little bit more about the OPI brand, their manicure products, which polishes that sell the most (the ten bestseller will come out in a box with all ten of them in mini sizes bottles at Christmas for all of you that wants to try the bestseller with out buying them in full size bottles) and showed us this years Christmas collection (OPI presents the Muppets).

21 kommentarer:

  1. åh, kul med lunchmingel!

    jaa eller hur är hon sööt! =)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, ja jag gillar pälsvästen jätte mycket :)

    Ohh så roligt att ni fick hem lite grejor att testa :) jag hade blivit jätte glad! lät som en härlig och bra dag du hat iallafall
    kram

    SvaraRadera
  3. Gorgeous colours! Happy Wednesday hun xx

    SvaraRadera
  4. Ja, det är alltid roligt med böcker! :) Det hade kanske varit roligare om jag inte hade varit så trött... :P

    SvaraRadera
  5. Ja det ligger en hel del i det där med att det är föräldrar som är mest nervösa :-)

    SvaraRadera
  6. great photos must have been fun!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. I love O.P.I. polish. It's my favorite. It goes on so well!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  8. Tack de behövs! :)
    hur får du tillgång till alla event för OPI :)?

    SvaraRadera
  9. Hehe jo jag ska försöka! fattar inte hur jag lyckas med det här bara... :/

    vad gör du idag då?`kramar

    SvaraRadera
  10. Åh vilka fina nagellack ! :)
    tänkte att jag kan kan passa på att tipsa om en sida där du samlar poäng, när du har 300 poäng får du en gratis domän t.e.x. .se eller .com :)
    Klickar du på min länk får du dessutom 50 poäng direkt! :)
    http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=3298

    SvaraRadera
  11. Hur trevligt som helst med mingel!

    SvaraRadera
  12. Åh vad jag längtar till Mupp-kollektionen kommer ut!! :) Fick bilder på de färgerna av våran leverantör häromveckan, så förhoppningsvis tar vi in allihopa :)

    SvaraRadera
  13. Ja det var en himla god frukost :) hoppas du får en fin dag, själv ska jag strax till jobbet här
    kram

    SvaraRadera
  14. Mycket glitter och skimmer där också ser jag. Jaja, men till julen ska det glittra.

    Vilka färger är det som är deras bästsäljare?)

    Kram

    SvaraRadera
  15. Ja det var lite tråkigt, men får vänta på posten nu istället =)

    Gud vad kul att få gå på OPI mingel, visste inte att det var =)

    SvaraRadera
  16. Kul att komma på galej.
    Uj vad sugen jag blev på att måla naglarna igen. Detta är INTE likt mig ;)
    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails