tisdag 27 september 2011

Deborah Milano Maxi Khol kajal





Måste erkänns att jag inte hade så höga förväntningar på Deborah Milanos Maxi khol kajal när jag köpte den eftersom den var så billig och ofta brukar det vara så att man får vad man betalar för. I det här fallet visade det sig dock att jag hade fel. Den här är fantastisk!

Älskar den krämiga konsistens som gör att den är skön att använda och perfekt att sota. Det bästa av allt är dock att det här är den första kajal jag testat som stanna kvar på vattenlinjen på mig. Dessutom riktigt snygg förpackning.

Tyvärr finns inte denna att beställa nu men den kommer att göra en efterlängtad comeback i höst och då tänker jag absolut införskaffa mig en ny av denna. 

Enda nackdelen som jag ser med denna är att jag inte lyckats hitta någon vässare att väsa den med på ett bra sätt så den är väldigt trubbig efter att jag lyckats tappa den i golvet så spetsen gick av när jag precis köpt den...


I have to admit that I didn't have that high expectations on the Deborah Milano Maxi eye Khol when I bought it since it was so cheap and for most of the times I feel that you usually get what you pay for. In this case I got happily suprised! This is fantastic!


I love the soft creamy feeling of this eye khol that makes it perfect for creating smokey eyes but best of all is that this is the first eye pencil I've tried that actually stays put on my inner lid. I also really like the design on this product.


Unfortunately this can't be bought at this moment but it will make a comeback this fall and I know I will be buying it.


The only negative that I can think of when it comes to this eye khol is that I haven't found a sharpener that works with this so mine is not that sharpened since dropped it on the floor so the top of it fell off...

24 kommentarer:

  1. Tack, ja just nu är hon väldigt studiemotiverad. Hon vill bli läkare säger hon och det gör ju inget ;-)

    SvaraRadera
  2. sv: härligt :) ne ja ahr typ strykt å städat å ja kört för första gången själv :D

    åh är kajalen typ som ett läppstift? i formen?

    SvaraRadera
  3. åh så kul när man hittar billiga produkter som är så bra!!

    SvaraRadera
  4. Nu är dagens blogg avslutad, så kolla in detta inlägget: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/september/279-dagens-vinnare-ny-omgang.html#comment. Läs gärna vad som står under bilden lite information om dagens blogg i fortsättningen. kram

    SvaraRadera
  5. Kul att hitta en bra produkt till en bra peng!

    SvaraRadera
  6. åh okej :/ jobbigt att söka jobb det behöver jag också göra snart :(

    SvaraRadera
  7. svar: kul att du var med i dagens blogg en vinnare är nu utagen så gå in och se om de va du eller passa på att anmäla dig till den nya tävlingen
    ett tips är att följa bloggen på tex bloglovin så ser du direkt när det kommer upp nyas tävlingar:)

    SvaraRadera
  8. det är så härligt när man kan motbevisa att det inte alltid är det dyra som är det bästa utan att också billigt kan va bra!

    Äh, man behöver inte kunna så mkt om svamp för att plocka dem. hehe. jag kan inget heller typ.. plockar mest vanliga kantareller. det är mest safe ;) förutom nu i helgen då då jag plockat både trattkantareller och blek taggsvamp som sagt, men då hade jag annat folk med mig också som kan sin sak ;)

    SvaraRadera
  9. Alltid kul med fynd. För ja, man brukar känna det där att man får det man betalar för precis som du säger.. så jag brukar alltid vara kritisk till det billiga!

    SvaraRadera
  10. SV:ja det är den verkligen! låter bra de, jo med mig är det bara fint :-)

    SvaraRadera
  11. Nu äntligen är det dags för en tävling med Hope design! Tävla på facebook sidan här: http://facebook.com/hopedesignsmycken

    KRAM! :)

    SvaraRadera
  12. Det är faktiskt rätt kul :) Vi har sett 5 säsonger, 6 kommer nog i oktober eller så. Har nog inte träffat någon som inte gillar HIMYM :) Så prova!

    SvaraRadera
  13. This looks like an interesting product. Your eyes are so pretty.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  14. Ser väldigt tjock ut? Hade nog varit ovant till en början :)

    SvaraRadera
  15. That thing is HUGE! How do you line your waterline? It seems like it would be too large to do so!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    SvaraRadera
  16. Jo, tack det är bra med mig. Hur är det själv? :)

    SvaraRadera
  17. Jag har så sjukt känsliga ögon så hittills är det bara Lancomes kajal som fungerat!

    SvaraRadera
  18. Looks like a great eyeliner! A shame about the sharpener though - they really should release one to go with it.

    SvaraRadera
  19. Stannar på vattenlinjen alltså? Där fångade du mig!!! Ska kolla in den!

    SvaraRadera
  20. Den skulle min dotter gilla. Tack för tipset.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails