fredag 9 september 2011

[buzz]



Igår var vi på ett event för att fira releasen av Anders de la Mottes bok [buzz] som ordnades av Skugge & Co. Eventet hölls högst upp i Hitechbuildning med utsikt över Stockholm och sedan så fortsatte det hela på Hilton Slussen, Eken. Vi fick även en goodiebag innehållandes Anders de la Mottes första bok [geim] som precis släppts på pocket och som SF köpt filmrättigheterna till. Jag måste säga att jag även gillar Hilton tofflorna som vi fick, påminner mig om när vi bodde på Hilton Berlin i somras. Kommer komma väl till pass nu när det börjar bli kyligt ut för vi har så kalla golv.

Är ni sugna på att se fler och bättre bilder från bokreleasen så hittar ni det här på Skugge & Co:s blogg. Tycker speciellt ni ska spana in det snygga paret på sista bilden.;-)


Yesterday I attended a release party for Anders de la Mottes book [buzz] that Skugge & co hosted. The party was held on the top floor of the Hitechbuilding in Stockholm city with a great view of the city. After some time the party continued at Hilton Slussen, Eken. All the guest recieved a goodiebag containg Anders de la Mottes first book [geim] that have just been release as pocketbook and which also is going to become film. I have to say that I also like the Hilton slippers that we got. Reminds me of the time that we stayed on Hilton Berlin this summer. They will be great now that it's getting colder outside cause we have very cold floors in our apartment.

If you like to see more and better pictures from the event you can do that here
at Skugge & Co's blog. I think that you should especially check out the beautiful couple in the last picture.;-)

38 kommentarer:

  1. Idag har jag träffat en kompis :)
    imorgon får jag se, vad ska du göra i helgen?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är glad för din skull att du blir bjuden på sådana events:)

    SvaraRadera
  3. RE: tack så mycket! hoppas du har haft en fin fredag :)

    SvaraRadera
  4. ja det hoppas jag med! Snart en vecka sedan jag beställde dom :o LÄNGTAR!

    SvaraRadera
  5. goodiebags är ju alltid välkommet ;)

    SvaraRadera
  6. RE: jo det var en riktigt trevlig dag och kväll :) tack å detsamma!

    SvaraRadera
  7. Verkar som det var en lyckad kväll.
    Sv: tycker mer det är konstigt att tvättkorgen ALLTID är full hur många maskiner man än kör om dan eller kanske inte. När det är så varmt som vi har det byter man ju kläder ett par tre gånger om dan och man kan aldrig ha ett plagg i 2 dar så det har kanske sin förklaring;)

    SvaraRadera
  8. Tack, jaså? Jag med ;) Klättrade överallt!

    SvaraRadera
  9. Oj vad event du springer på! vad kul!

    SvaraRadera
  10. Det är så olika vad jag har in min väska, men detta var vad som fanns i just för tillfället. Oftast brukar det finnas en flaska parfym, tuggummi, penna, tidning och en förpackning näsdukar.

    Fredagskvällen blev inte så bra. Hade så mycket ångest:(

    SvaraRadera
  11. Vad skoj med goodiebad och mysiga tofflor! Har du läst någon av hans böcker? Är de bra?

    (Svar: Ja det är skönt att trappa ner tabletter, men det hade varit skönare om de hade hjälpt mig alls. När det var hög dos jag tog så hade jag konstant ont och nu när jag har trappat ner har istället alla mina gamla symptom kommit tillbaka som om de aldrig varit borta. Så nu måste läkarna tänka om. Jag tror att de har gett mig fel medicin och diagnos!)

    SvaraRadera
  12. okej jag är inte det minsta höjdrädd.... så det skall bli spännande :)

    SvaraRadera
  13. Ja de var ett VIP event efteråt, de var därför Maria inte kom ut och sa hej... :(

    Snygg outfit du hade på eventet, och snygg bild på er två ;)

    SvaraRadera
  14. haha ja jag har faktiskt aldrig sett den :)

    SvaraRadera
  15. sV: va söt du var :)

    hur är de idag?

    SvaraRadera
  16. Tackar, det är från Pearls for girls :)
    Jo, det var kul att leka lekar, även fast jag var helt slut när jag kom hem. En riktig heldag! :P

    SvaraRadera
  17. Jotack med mig är det super! flyger till kreta ikväll så kan inte säga de kan vara bättre :)

    SvaraRadera
  18. Jag var bjuden på det där men hade en plåtning inbokad igår så blev att jag åkte hem på torsdagen :) annars hade nog jag också gått :) Får alla dom där bokinbjudningarna...vet inte hur det har gått till. haha :D

    SvaraRadera
  19. That looks interesting thanks for sharing! :)

    SvaraRadera
  20. FUSK åter igen!Ännu mera event, gör du ngt annat än att mingla runt,haha!
    Chokladen köpte jag på Ica Maxi så kila dit vettja;)

    SvaraRadera
  21. Åååå va roligt! Events är så himla kul att gå på!

    SvaraRadera
  22. Forgot to say, imorgon startas en ny omgång, vill du ha en påminnelse imorgon? :)
    Puss

    SvaraRadera
  23. :D cool attire..

    romwe-romwe.blogspot.com/

    SvaraRadera
  24. That's awesome that you got to attend a release party! Sounds so cool!
    And the goodiebags are a definite plus. :D

    Btw, you're welcome! I'm glad you liked the award.

    XoXo, Bree
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    SvaraRadera
  25. Det låter som ett roligt event!

    SvaraRadera
  26. Oh! Jag gillar såna tofflor!

    SvaraRadera
  27. Oj da vad lyxigt det later.
    Kom forbi har via p0llys och ville skriva hej.

    Halsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  28. ja supergott :D

    välkommen in i min webbshop också! :)

    http://hopedesign.jetshopfree.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails