fredag 9 september 2011

elf eventet i Stockholm









Här kommer lite bilder från afterworken med elf i onsdags där de presenterade höstens nyheter. Jag stod och hängde i bakgrunden så därför är inte bilderna super men visst blev modellen fin? Väldigt trevlig tillställning där det bjöds på god mat och dryck och väldigt trevligt sällskap.=) Hem fick vi med oss en liten goodiebag med produkter från elf. Bättre bilder på dem kommer upp senare när jag hunnit testa dem.

Tack till elf och Polhem PR för en trevlig kväll!


Here are some pictures from the afterwork with elf cosmetics that I attended on Wednesday. I was standing in the back so the pictures aren't that good, sorry for that. What do you think of the models makeup? Doesn't she look lovely? The event was nice with good food and drinks and good company.=) We got to go home with these goodiebags containing products from elf that I will show you better photos of once I have had the time to try them out.

 Thanks to elf and Polhem PR for a very nice evening!

25 kommentarer:

  1. Svar: HAHA! Så kan man ju också göra .. är man öppen och gärna bjuder på sig själv så är det ju faktiskt en bra lösning ;)
    Trist att betala pengar för nåt man inte kan använda sen.. eller jo, man får ju inte av sig det o får använda hela tiden istället ;)
    Billigare kanske, man slipper ju köpa nya kläder om man inte blir smalare o får av sig plagget förståss =)

    SvaraRadera
  2. åhh vad kul det verkar vara. Hur kommer det sig att du blir bjuden på sådana här event?

    sv: Ja, men visst är inte mys kvällar helt fel det heller?

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja superkul! Nej det här är första gången jag framkallar :o Har bestämt mig för att bli duktig på att framkalla så man har något att titta på när man blir äldre :)

    Det där lät kul! :)

    SvaraRadera
  4. Vad snygg du var!!!! Och det ser ju ut som att det var en hel del ni fick!! SKOJ!!!

    SvaraRadera
  5. Hur kommer det sig att du får springa på så mycket roligheter? =)

    SvaraRadera
  6. Jaså? Du blir väl la inbjuden? =D

    SvaraRadera
  7. sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?
    kram

    För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

    SvaraRadera
  8. Men åååå fuskiga dig som får gå på sådant där kul!!Hur bär du dig åt?
    Tack det behövs inget kul att vara sjuker=(

    SvaraRadera
  9. Sv: Aww tack! :D Tack detsamma! Kram :)

    SvaraRadera
  10. sv: härligt att höra! :) det är toppen med mig :) Planer för helgen?
    kram

    SvaraRadera
  11. Okey :)
    Är det via bloggen du blir bjuden?;)

    SvaraRadera
  12. ja de brukar visa ett litet sammandrag av showen på tv :)

    SvaraRadera
  13. I think you look great! I love goodie bags haha haven't gotten a really great one before, I can't wait for your reviews! ^_^

    SvaraRadera
  14. Svar: Ja, och så får man ge sig ut och springa, promenera, cykla och träna massor så man får av sig dem sen.. För att gå några dagar utan mat skulle inte heller jag klara.

    SvaraRadera
  15. sv: bättre sent än aldrig right :D?

    händer i helgen :)?

    SvaraRadera
  16. Å vad mysigt det verkade! Kul med goodiebag!

    SvaraRadera
  17. vad roligt eventet såg ut :)

    SvaraRadera
  18. vilket roligt event! jag skulle kunna behöva gå på ett sånt så jag lär mej att sminka mej ;P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails