måndag 26 september 2011

Vinnare och ny tävling

Vinnaren av ett valfritt 2-pack med färgade linser från lensstore.se är nu utsedd och vinnare blev....

"Caroline Andersson - 18år och blivande mamma sa... svar: Opaque linser och Tinted eller Enhancers

Om jag vinner vill jag ha färgen pacific blue

gillar på facebook (caroline andersson)"


Grattis till dig! Kontakta mig på kashayasblogg@yahoo.com så ska jag se till att lensstore får dina kontaktuppgifter.  

Var det inte du som vann? Glöm inte kika in senare ikväll då det kommer upp en tävling där ni kan vinna ett presentkort värt 400 kr hos en butik där ni kan köpa fina skor, träningskläder m.m.






The winner of a box of colored contacts is...


Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Congrats! 

11 kommentarer:

  1. Hej! hopps du haft en bra helg :)?
    jag har varit på bokmässan, kicka in och se bilderna därifrån :)

    SvaraRadera
  2. wohoo! då får jag va med där också o tävla. :P
    själv ska jag ha en ny tävling nu med ett kort osm pris. :P vad tror du om det? :P pöss

    SvaraRadera
  3. Sv: Damn it, jag får hoppas att det dyker upp fler tävlingar av det här slaget :)

    SvaraRadera
  4. congratulations, caroline! :)
    wish you all a wonderful week!
    maren anita
    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. sv: tackar :D!

    händer idag?

    SvaraRadera
  6. kul! :P ja då har du chansen i min nya. hehe! :P ett halloweenkort, vare här!

    SvaraRadera
  7. Jaa söndagsmys är det bästa myset. Så underbart att bara mysa till en film med pojkvännen kvällen innan skolan eller jobbet sätter igång igen.. Tycker inte du det? :D

    SvaraRadera
  8. sv: vad har du för hårfärg just nu då? :D

    SvaraRadera
  9. Najs! :)

    Jaa, gör det ! Secret Circle är baserad på böckerna med samma namn av L.J Smith som också skrivit Vampire Diaries :) Den handlar om häxor och häxkraft och de två första avsnitten har fångat mig helt! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails