söndag 11 september 2011

Imju d.j.v Beautenizer Fiberwig Volume Lash



Någon som testat Imju d.j.v Beautenizer Fiberwig Volume Lash och vet om den är bra? Blev riktigt nyfiken på denna ögonfrans-plumper från Imju då jag deras d.j.v Beautenizer LX ger långa fransar men tyvärr alldelens för lite volym för min smak. Dessa två ska gå att komplettera för ordentligt långa och fylliga fransar. Den kostar 229 kr och du hittar den här.

Anyone who have tried the Imju d.j.v Beautenizer Fiberwig Volume Lash  lash plumper and know if it's any good? I'm curious about this one cause I think that the Imju d.j.v Beautenizer LX gives great length but not enough volume to my lashes. These two is combinable and should give you both long and full lashes. You can buy it here.
 

21 kommentarer:

  1. Nu ligger rätt svar i gissningstävlingen uppe!

    SvaraRadera
  2. Nu ligger rätt svar i gissningstävlingen uppe!

    SvaraRadera
  3. I need some new mascara!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  4. Verkar som en spännande mascara! :)
    Jo, fast det får nog inte bli så mycket shopping nu när man inte jobbar längre, det blir lite skralt i kassan tror jag :P Men får ju unna sig en ansiktsmask då och då ;)

    SvaraRadera
  5. gött! :)
    jodå det är as bra, ska nog lägga mig snart dock :)

    SvaraRadera
  6. är är det söndag natt då? :P

    SvaraRadera
  7. Oh, får du reda på svaret så skriv ut det i bloggen! Jag letar alltid efter nya bra mascaror!

    SvaraRadera
  8. Amazing lashes are a total beauty MUST for me. I am nothing without my mascara. :)

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  9. i haven't tried it, but I use YSL mascara, really good :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    SvaraRadera
  10. Jag har haft fullt upp i helgen, bland annat har jag varit i Mjällby. Vad har du haft för dig? :)

    SvaraRadera
  11. Hejsan!
    Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Nu är "Veckans blogg"-vinnaren framlottad! Kika in och kolla om det var du som vann, om inte, anmäl dig igen!

    http://motherwomanwife.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-v-37.html#comment

    Puss och kram!

    SvaraRadera
  13. SV: tack så mycket , okej!
    du kan ju säga till näör tävligen avslutas?:D

    SvaraRadera
  14. RE: nja matchen gick inte alls bra, blev armbågad i ansiktet efter typ 20 minuter och ja jag hamnade på akuten å grejer! :(

    SvaraRadera
  15. Åh, tack, jag blir asglad att höra det om mina smycken och mig:D

    Synd att den är så dyr bara:(

    SvaraRadera
  16. Grattis till vinnaren!!

    Rätt länge sen jag också var hos dig innan du kom o hälsade på mig! Men nu har vi hittat tillbaka igen, kul kul :-D

    SvaraRadera
  17. Sv: Tack!
    Jag är sugen på att testa den här mascaran. Jag brukar använda Fiberwig LX och tycker faktiskt att den ger helt okej med volym, men det är aldrig fel med ännu mer ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails