tisdag 6 september 2011

OPI French quarter for your thoughts

Two coats of OPI French Quarter for Your Thoughts + base and top coat
 
OPI:s French Quarter for Your thoughts  kommer från deras höst- och vinterkollektion 2011, Touring America, och är ett riktigt fint grått lack som jag tycker är riktigt snyggt. Håller sig fint i  uppåt en vecka med under- och överlack.
OPI:s French Quarter for Your thoughts is from their 2011 fall- and winter collection Touring America and is a nice grey color that I really like. Stayed on fine for about a week with base- and top coat.


Follow Kashayas blogg

29 kommentarer:

  1. oooh snyggt lack köpte ett liknade idag!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Köpta på typ Lindex tror jag :) Gillar det gråa Opi nagellacket, snyggt! Krams, Jenny

    SvaraRadera
  3. sv; Tack :D vad gör du ikväll då? Förutom svara på kommentarer ^^

    SvaraRadera
  4. Snyggt =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

    SvaraRadera
  5. Sv: ja visst gör de :) jag tror de ska få stå där ett tag :)

    SvaraRadera
  6. vet inte om jag kommer byta men adressen är amanra@myshowroom.se :D

    SvaraRadera
  7. Sv: visst är det lite jobbigt med den typen av beroende. "man är ständigt tillgänglig".

    Snyggt nagellack!

    SvaraRadera
  8. That's gorgeous! So pretty and understated.

    SvaraRadera
  9. Tack för din kommentar:)
    Ja jag var tvungen att gå därifrån. Var så arg och hade jag ändå handlat hade jag grämt ihjäl mig sen resten av kvällen över det;-)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  10. Javisst är det roligt :) Spelar ibland när jag orkar och har tid!

    SvaraRadera
  11. Vad söker du för jobb då? :)

    SvaraRadera
  12. Love the grey polish! Great color for Fall!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    SvaraRadera
  13. Nä jag längtar som sjutton dit :)

    SvaraRadera
  14. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om de nya lacken som kommit. Vitt ska ju vara den "största" färgen.. men jag ser helt sjuklig ut när jag har det på mig..

    SvaraRadera
  15. Tack för kommentaren :) låter ju faktiskt som en ännu bättre historia :9 för glödlampor är iaf liiite enklare än lysrör.

    Vilket riktigt snyggt lack, jag har själv ett liknande, men det är ett lavendel-lila från Depend.
    Mvh

    SvaraRadera
  16. Oj det var riktigt fräck och klar färg!

    SvaraRadera
  17. Tack vad du är snäll!

    Supersnyggt nagellack!

    SvaraRadera
  18. Men så tjusigt! Apropå det så måste jag måla naglarna någon dag! :D

    sv:Ja visst är de! Färska! jag hade aldrig ätit frisco innan i helgen och jag blev glatt överraskad :D

    SvaraRadera
  19. Vilken snygg färg, helt i min smak :)

    SvaraRadera
  20. Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? :) Kika in på min blogg för mer info!

    Kan säga att den som vinner blir länkad i varje inlägg fram till söndag.

    SvaraRadera
  21. Perfect color for fall!! Buying NOW!!

    SvaraRadera
  22. Nice preference for explaining cold beauty,,I guess

    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    SvaraRadera
  23. LOVE these nail varnishes, they stay on so well. The colour is gorgeous too! Nice pick :)

    http://www.autumnalfever.blogspot.com/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails