fredag 16 september 2011

Gårdagen

Fortfarande förkyld så ser lite trött ut/ Still having a cold so I look kind a tired


Igår var jag och klippte mig hos Sara på Holland Hair west. Passade även på att köpa ett sprayvax från Matrix som det ska bli spännande att testa. Mitt första intryck efter att frisören använt det i mitt hår är att jag äntligen hittat en stylingprodukt jag gillar. Men ska testa det lite själv innan ni får ett slutgiligt utlåtande.=) Efter att jag varit hos frissan så åkte jag och hämtade ut mitt paket från KICKS.


Yesterday I went to see Sara at Holland Hair west to get a new haircut. I also bought a spray wax from Matrix that I'm looking forward to trying. My first impression after the hairdresser used it in my hair is that I finally have found a styling product that I like but I will have to try it out some for myself before I give you my honest opinion about the product. After the visit at the hairdresser I went to pick up my beauty product order.

28 kommentarer:

  1. vad var det för nåt i kickspaketet då? ;)
    haha ja, fan, onödigt o hälla ut en halv kanna kaffe varje dag. :P

    SvaraRadera
  2. hur såg det ut före du klipptes då? :P hehe! snyggt blev det iallafall :) skönt o klippa sig, man blir så fräsch igen.. oh.

    SvaraRadera
  3. Vad hade du beställt för något från kicks då?

    SvaraRadera
  4. this spray had a great effect on your hair , I should try it

    SvaraRadera
  5. är du inte, okej, :) hehe, jag älskar dem!! oh jaa, himla bra dag, sj?;) ha en underbar fredag;) <3

    SvaraRadera
  6. Tack :)

    Haha ja vem är inte virrig?

    SvaraRadera
  7. Sv: Jaa visst är hon söt hihi! :D
    Tack detsamma! Kram

    SvaraRadera
  8. Härligt, behöver också klippa mig snarast :O

    SvaraRadera
  9. Jag får se :)
    Ut och äta på pizzeria imorn, vara med några vänner och så :)
    Själv?

    SvaraRadera
  10. Vad fin du blev i håret!!

    tackar! är rätt nöjd själv med shoppingen. Roligt att du gillade tunikan för den vr jag väl mest skeptiskt till egentligen men sonen tyckte den va snygg på mig så jag smalt =) Dessutom inte min färg egentligen men får tänka om lite och våga...

    SvaraRadera
  11. Alltid kul att hämta ut paket :)

    SvaraRadera
  12. Hur blev det då? Har du några tips? :)

    SvaraRadera
  13. Spraywax alltså,hm kanske vore ngt för mig!Kanske skall prova använder ju vanligt D:Fi vax för att ruffsa till det där bak..
    Jaaa han gilalr att bada verkligen!

    SvaraRadera
  14. hoppas produkten är bra :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  15. Det blev helt okej, lite för långa naglar men annars blev det bra..

    SvaraRadera
  16. Du ser inte trött ut, bara fin!

    SvaraRadera
  17. Fint, härligt att vara nyfriserad :)

    SvaraRadera
  18. sv, haha, tack eller något :)
    /http://Fotokobran.se

    SvaraRadera
  19. Hihi du ser lite trött ut kanske ;)

    SvaraRadera
  20. I love using wax in my hair. Spray wax definitely sounds like a useful product!

    SvaraRadera
  21. I like it! So cute!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    SvaraRadera
  22. Vi har ju i och för sig bil på sommaren också, men en cab då:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails