torsdag 1 september 2011

Rensar garderoben

Skulle egentligen ha gått på ett litet event ikväll men jag hann inte så jag gick och hämtade brevet från Hong Kong istället. Vad det innehöll får ni se imorgon. Nu sitter jag och kikar på TV-serier och rensar lite i garderoben.

I were suppose to go to an event tonight but I didn't have the time so I went and picked up the mail from Hong Kong instead. Tomorrow I will show you what was inside it. Now I'm looking at some television shows and cleaning out my wardrobe.

11 kommentarer:

  1. Rensa behövs då och då... :)

    tänkte ev göra en omändring i helgen om jag orkar och hinner

    SvaraRadera
  2. Looking forward to hearing more from you!

    SvaraRadera
  3. alltid bra att rensa lite i garderoben så man får plats med nytt :) ha en fortsatt bra kväll

    SvaraRadera
  4. Svar: Ja jag har velat testa nail rock så länge så det kändes givet att klicka hem 2 såna nu :)

    SvaraRadera
  5. rensa garderoben har stått på listan hela sommaren inget man prioriterat direkt men man kanske ska ta lite i taget

    SvaraRadera
  6. Jodå, den är helt okej. :) Folk verkar vara schyssta och allt. Måste bara vänja mig vid att sitta i en lektionssal i en och en halv timme i stöten och anteckna och läsa böcker på engelska och allt vad det är. :)

    SvaraRadera
  7. - ah borde också rensa garderoben men jag är för lat ;P haha hoppas det gick bra! kram!

    SvaraRadera
  8. Ooh, I can't wait to see what's inside the package you got. <3
    Btw, I'm glad you liked my Taylor Swift post!

    XoXo, Bree
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    SvaraRadera
  9. sv: tack :)

    haha de lät duktigt hade behövt rensa min garderob med :O de finns liksom ingen plats

    SvaraRadera
  10. Dying to see what you got babe :) Hope you have a lovely Friday xx

    SvaraRadera
  11. I hope it was fun! New blog!
    x

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails