onsdag 14 september 2011

Drinks




Har ju inte hunnit visa bilder från när vi gick och tog en drink efter e.l.f. eventet. Jag drack en helt fantastiskt god frozen strawberry daiquiri och det var fantastiskt roligt att träffa Cecilia (övre bilden) och Sanna (nedre bilden) med oss och tog en drink var även en annan tjej från e.l.f. som jag tyvärr inte minns vad hon hette och Ann (som visade sig vara svägerska till han som handledde mitt examensarbete).

I haven't had the time to show the pictures from when we went out for drink after the e.l.f. event. I had an amazingly good frozen strawberry daiquiri and it was really fun meeting Cecilia (the upper photo) and Sanna (the last picture). With us was also another girl that work at e.l.f. that I've unfortunately forgot the name of and Ann (that turned out to be the sister in law of the teacher that supervised my thesis).

31 kommentarer:

  1. sv: ja klarade min uppkörning igår :)

    ja den här dagen är emd bra sj då :D?

    SvaraRadera
  2. Yes, de lugnade ner sig så nu är allt frid och fröjd..*peppar, peppar*

    Vad gottigt det där såg ut då!

    SvaraRadera
  3. sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?
    kram

    För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

    SvaraRadera
  4. åhh, strawberry daiquiri är så smarrig :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  5. sv: haha det hade vi inte, det är fortfarande samma skit väder fast det regnar inte lika mycket :P

    Jaopp :D

    SvaraRadera
  6. Love the photos! That daiquiri looks very good!

    SvaraRadera
  7. cute pictures!! and u have very adorable friends

    SvaraRadera
  8. Ja men eller hur :)
    Har du hunnit prova det då? :)

    SvaraRadera
  9. Den där drinken såg riktigt najs ut! Ge mig!! =)

    SvaraRadera
  10. Jag hade inte heller sett såna förut:)

    SvaraRadera
  11. Åh, den drinken ser hemskt god ut! =)

    (Svar: Detta är första gången på länge, men jag har strykt allt! Kläder, sängkläder, köks/badrums handdukar... allt! :P)

    SvaraRadera
  12. Det ser riktigt smarrigt ut!

    SvaraRadera
  13. That daiquiri looks amazing! And all the girls too - looks like a fun time!

    SvaraRadera
  14. han är världens finaste och världens gosigaste :)

    SvaraRadera
  15. That daiquiri looks absolutely amazing! I could use one of those right now!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    SvaraRadera
  16. Ser grymt god ut. Såna ska jag dricka när jag kommit ner till Bulgarien!

    SvaraRadera
  17. mmh, ser hemskt gott ut!

    ja minsann. men jag tror inte ett ögonblick på att det har stått i tidningen. då skulle jag nog bli nerringd...! ;)

    SvaraRadera
  18. The drink looks yummy babe : ) hope u well xx

    SvaraRadera
  19. Sådana drinkar gillar jag. Fast de är farliga, för man vill ju bara ha en till ;)

    SvaraRadera
  20. åh jag blev SÅÅÅÅ sugen!

    SvaraRadera
  21. I want cupcakes tooo!! Let me know how the book is!

    SvaraRadera
  22. Mmm that looks like a good time ;)

    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    little lace birdies on the course

    SvaraRadera
  23. oo yaaa ! yaaamy ! nice photos ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails