tisdag 13 september 2011

Beställningen från eleven






Här kommer lite bilder på min beställning från Eleven.se. Har dock inte testat några av produkterna ännu. Superförkyld och har  varken ork eller lust att sminka mig. Är dock väldigt nyfiken på att testa allt. Har hört att det är väldigt stor skillnad på hur bra Too faced:s exotic eyeshadows är beroende på färgen? Är jättenöjd med den jag redan har, Magic mushroom, så jag håller tummarna för att Poison orchide och Cop a teal är lika bra.


Here are some pictures of my order from Eleven.se. I haven't tried out any of the products yet. I'm having a cold and I don't feel like putting any makeup on. I'm very interesting in trying the Too Faced exotic eye shadows. I love the one I have since before, Magic Mushroom, so I'm hoping that these will be just as good but I have heard that there is a big difference in quality in these shadows depending on the color?

19 kommentarer:

  1. Åhh så skoj saker du beställt:)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga färger. Så kul att sminka sig när man har lite nytt :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack för svaret! Håller nämligen på att studera dessa automater för en delkurs i min utbildning. Följdfråga: Är du en "van användare", dvs har du använt automaterna många gånger?

    SvaraRadera
  4. I love two faced cosmetics! The colors are unbelievably gorgeous!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    SvaraRadera
  5. i LOVE eyeshadows!
    they look so nice

    New outfitpost - aztec print
    www.mirfashion.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Those look like good colours!

    http://initialed.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Great stuff you got. I've heard all about the Too Faced exotic eyeshadows. I hope they work great! <3

    Feel better, love.

    XoXo, Bree
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    SvaraRadera
  8. Du visar väl upp resultatet sedan?:)

    SvaraRadera
  9. Åååå va läckra burkar!

    SvaraRadera
  10. - Ja det är skönt. Jo, idag är det lite bättre, men har fortfarande ont i huvudet så fort jag rör mig :(

    Hur är det med dig?

    SvaraRadera
  11. åh tack! :) lust att följa varandra på bloglovin? lägger du till mig så lägger jag till dig. kram ♥

    SvaraRadera
  12. de SER ju bra ut, inte sådär plastiga som andra billiga skitsaker kan va. får hoppas att de är bra också. :P
    du får krya på dig så du kan testa.. hihi.

    ohh tack så mycket! :D hihi! jag är helnöjd! tänkte ringa idag och ikomma dit med några fler, man kan ju hänga ståltrådskrokar i gardinstången o hänga några "fritt" också.. mohaha. idérik. japp. :D

    SvaraRadera
  13. svar: okej, visst äre jobbigt att dom är ojämna?

    SvaraRadera
  14. Jag får önska att du kryar på dig, så fort som möjligt :)

    Vad är det för Pirates Of The Carribean produkt du beställt? :)

    SvaraRadera
  15. Härligt! Alltid kul med nya produkter, speciellt smink ^^

    Jag föredrar faktiskt alltid att få presentkort för det är lättare att köpa själv än att någon annan ska "gissa" sig fram till vad jag kanske önskar mig och det slutar oftast med att jag inte gillar det jag får. Otacksamt det låter men du förstår vad jag menar? :)

    Jippi, skönt att äntligen ha examensbeviset i handen nu då! :D Grattis igen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails