tisdag 20 september 2011

PHAX Swimwear Vinterkollektioen 2011/12











I helgen släpps PHAX Swimwears vinterkollektion för 2011/12 så jag tänkte bjuda på en liten förhandstitt. Snacka om att jag blev sugen på solsemester i vinter när jag tittade igenom dessa bikinibilder. Bikinisarna på de två sista bilderna är mina favoriter för dagen. 

Vilken/vilka är din favorit?

Psst ni har väl inte heller missat att det just nu är slutrea och 25% rabatt på hela sortimentet för att göra plats för den nya kollektionen? Läge att fynda!=) Rabatten dras automatiskt i kassan.


This weekend PHAX swimwear releases their winter 2011/12 collection and I thought I would give you a little sneak peek of it. Do I have to say that looking at these bikini pictures made want to run out and book a trip to somewhere warm this winter? The bikinis in the last two pictures are my favorites. 

Which one do you like the best?

28 kommentarer:

  1. Jag hade inte tackat nej till den vänstra bikinin på den översta bilden:)

    Ja, det känns inte så bra att vara sjuk igen, men jag börjar vänja mig. Mitt immunförsvar är verkligen dåligt.

    SvaraRadera
  2. Ja!:)
    Men att bara få komma på intervju i dagens läge, är stort bara det? =)

    SvaraRadera
  3. Ja, de missade att skriva till "Bildtext" en gång till också tror jag. Det där är roligare än vanliga fel :)

    SvaraRadera
  4. snygga färger
    Jo de är de tyvärr att någon luras in i det
    Jag mår bara bra, hoppas du mår bra
    kram

    SvaraRadera
  5. - Kul att du är med, för att ha större chans att vinna kan du gilla/lägga till mig på bloglovin, skriva en fråga i blogresponse & skriva om tävlingen på din blogg & gör du något av det. Så säg till vad du har gjort:)

    SvaraRadera
  6. Åh shit vad snygggt :D Kan typ inte välja någon favorit. Alla är grymt snyga :D

    SvaraRadera
  7. Jag tycker nog att den sista var snyggast :) Fast jag har redan två olika snygga bikinisar, det tycker jag räcker :)

    SvaraRadera
  8. Den prickiga/blommiga var lite cool :p

    SvaraRadera
  9. sv: ja drömmar är as goda :D! de tycker ja du ska göra (:!

    åh vilka snygga bikinisar :D! ja hatar å köpa det för ja har för stora bröst så de finns bara i typ svart

    SvaraRadera
  10. den sista är nog min favorit. framförallt börjar jag längta tillbaka till sommaren!

    SvaraRadera
  11. Looooove these swim suits so much!! Happy Tuesday babe xxx

    SvaraRadera
  12. svar: tack! den har varit sådär hittills, din då?

    SvaraRadera
  13. den sista tyckte jag var snygg!!:)
    sv. vaa!! har du inte, jag har alla boxar hemma;) bra serie! älskarn, den borde du se! jodå, de rullar på, hur är det med dig?:)

    SvaraRadera
  14. Coola! Min favvo blev nog den med bara ett snöre! Eller den sista.

    SvaraRadera
  15. Dom har så sjukt mycket snyggt!

    SvaraRadera
  16. blev med sugen...men får nog stanna här :/

    SvaraRadera
  17. Svar: Hehe, ja det var en helt okej dag! =)

    SvaraRadera
  18. Vad en massa snygga bikinis!

    Taack söta! :D

    SvaraRadera
  19. Jag har en massa bikinis, men så använder jag ju en held del dessa också. Den sista var verkligen fin. Men som läget är just nu så har jag för stora tuttar för att ha axelbandslöst ;)
    Får vänta och se vad som händer.

    När du skriver alla dessa inlägg om olika märken. Gör du det på uppdrag av företagen då eller är det bara för att du vill visa upp dessa saker?

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  20. Vilka snygga! Den sista och den tredje från slutet är mina favoriter :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails