fredag 23 september 2011

Vintagemässan

Hade faktiskt missat att det var dags för Vintagemässan bakåt:framåt igen tills jag fick en inbjudan till den. Mässan äger rum i helgen, 24-25 September, på Strand, Horntulls strand och har öppet mellan 11-17 båda dagarna. Entré 60 kr (barn 0-12 år går in gratis). Allt som ställs ut på mässan går självklart att köpa.

Någon som ska dit? Jag tänkte svänga förbi en stund på söndagen. 


I had actually missed that it was time for the vintage fair bakåt:framåt this weekend until I got an invitation to it. The fair is in Stockholm at Strand, Horntulls Strand. Everything on display on the fair can of course be bought. 

I'm planning on going to the fair on Sunday.

19 kommentarer:

  1. Vad kul! Om jag bodde i närheten skulle jag nog gå.

    SvaraRadera
  2. - Kul att du är med i dagens blogg, jag hör av mig när vinnarna är dragna, lycka till & ha en fortsatt bra dag! :)

    SvaraRadera
  3. ohh, mysigt. :D Sen när jag har företaget ska vi se om jag kan ställa ut på nån mässa med. nåt borde väl gå, liksom. Mässor är kul! Jag vann en resa till ishotellet en gång på en mässa. :D hehe! :P
    åkte dit när jag var höggravid med vincent, men det var tvunget, för fick bara välja på appril eller maj.. och jag hade BF i maj så vi åkte i april. haha.. lufsa i 1 meter snö när man har en fetingmage var iiingen höjdare, men fyfan vilken upplevelse det var där. :)

    SvaraRadera
  4. Aldrig fel med mässor!

    nej precis, minska barngrupperna istället :)

    SvaraRadera
  5. - Ja det ska bli jätte kul att åka till Ullared :D

    SvaraRadera
  6. jag hade nog aldrig fått chansen att komma dit om det inte var för att jag vann :P kostar ju aaapmycket, för bara 1 natt. :P vi var där 3 nätter, varav 2 i en hydda vid älven i skogen. :P

    SvaraRadera
  7. - Lätt att jag har. Jag har gått i skola vid ullared typ :P

    SvaraRadera
  8. Kul med vintagemässa! =)

    Jadu dem där salta K märkena, finns på Netto.
    Just denna vecka kostar godiset bara 3,95 kronor hektot också :P
    Men bilden är från i Augusti.

    SvaraRadera
  9. precis. hehe! kollade mitt horoskop nu i en bok av heikki vesa, jag har lite vinstchans, om jag spelar med en vän. haha! får signa upp mig på massa bloggtävlingar nu då. :P

    SvaraRadera
  10. Hej! nu har dagensblogg vinnarna lottats ut. Gå in och kolla om det blev du ;)
    http://lullys.blogg.se
    direktlänk:
    http://lullys.blogg.se/2011/september/vinnaren-av-dagensblogg-ar.html#comment

    SvaraRadera
  11. ja, preciiiis exakt! :D hehe...
    fast kanske man skulle ta tävlingar som avslutas denna veckan, nästa kanske inte är lika lyckosam. glömde jag ju kolla. :P haha... är du intresserad av horoskop o sånt? :P

    SvaraRadera
  12. Åh vad roligt! Love vintage :)

    SvaraRadera
  13. Jaså? :(
    Netto som är så bra :)

    SvaraRadera
  14. Svar: Åh så bra, då måste jag testa de någon gång =)

    SvaraRadera
  15. SV: Tack! :) vilken söt/cool blogg du har :)

    SvaraRadera
  16. åååh vad kul! Älskar sånt.
    Synd att jag bor i fel stad :(

    SvaraRadera
  17. svar, Tack! Ja, smink kan ju både vara något som en vilsen själ smetar på för att passa in, men också en riktig konstform! Jag älskar också smink, som konstform att experimentera..! Men att låta huden vila är ibland (ofta!!) det bästa som finns :}

    Hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails