onsdag 7 september 2011

Hemma och snart läggdags

Precis hemkommen från afterworken med elf. Riktigt trevligt. Efter eventet så var vi några stycken som gick ut och tog en drink så jag orkar inte ladda upp bilder från eventet ikväll så ni får hålla er till imorgon.;-)

Funderar på att åka ut till universitet också imorgon under förmiddagen för att hämta ut mitt examensbevis som är färdigt nu. Sen på vägen hem tänkte jag hämta grejerna som jag beställde från Eleven.se igår för de kom fram idag. Snabba ryck som vanligt. Det gillas.

I just got home from the afterwork event with elf. It was a nice evening and afterwards me and some of the other girls went out for a drink so now I'm quite tired. The pictures from the event will have to wait for tomorrow.  


I'm also thinking of going to the university tomorrow to pick up the diploma that shows that I now have my law degree.  Then on my way home I will pick up my makeup order from Eleven.se that arrived today. Fast as usual. That's appreciated. 

11 kommentarer:

  1. Ja eventet var kul igår, men fick inte träffa Maria Montazami, men de går väl flera tåg för de :)
    Å vad du på e.l.f eventet, jag hade med velat gå men fick inget svar på om jag fick, men de kanske bara vara visa utvalda bloggare, hoppas du hade trevligt iaf :)

    Bra tips om att tjäna pengar på bloggen de ska jag gå med i :)

    SvaraRadera
  2. thanks for the sweet comment again on my blog!
    hope you doing fine babe!

    new outfit post-
    www.mirfashion.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, jag blev godkänd så nu väntar jag bara in förslag :P
    Hur ofta får du förfrågningar från dem?

    SvaraRadera
  4. Det vill jag gärna se bilder från!

    SvaraRadera
  5. låter som du haft en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  6. Glad to hear you had an awesome time. :)

    Thanks for visiting my blog. :)


    xoxo,
    Mel

    SvaraRadera
  7. sv: Men det kostar tydligen inte om man kollar idol en dag eller flera efter:)

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att kunna hämta ut examensbeviset :)

    SvaraRadera
  9. Ja, känns skönt att de blir upptäckta i alla fall.

    å ja vill se bilder!

    SvaraRadera
  10. Sv: Ja men verkligen! Räkningar är inte så uppskattade ;) haha. Och igår fick jag mina framkallade foton :D En rolig postvecka för min del ;)

    SvaraRadera
  11. roligt med lite nytt från eleven :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails