måndag 26 september 2011

Avslutad! Tävling i samarbete med Snow and motion AVSLUTAD!

Hittade de här mysiga UGG:sen på www.snowandmotion.se och passande nog så har jag fått chansen att ha en tävling tillsammans med dem där en av er vinner ett presentkort värt 400 kr så ni kan få ett bättre pris på dessa eller något annat ur deras sortiment som faller er i smaken. Perfekt va?=)


För att delta så ska ni:

1. Gilla www.snowandmotion.se på facebook, det gör ni här: http://www.facebook.com/Snowandmotion

2. Lämna en kommentar i detta inlägg med ert facebook namn samt en motivering till varför just ni borde vinna 400 kr hos www.snowandmotion.se

Lycka till! Tävlingen avslutas 10/10 kl. 23:59.


OBS! Tävlingen är nu avslutad och vinnare blev Wysteriia. Grattis till dig.=)
A giveaway for my Swedish readers.

18 kommentarer:

  1. Gillar på Facebook med namnet "Emelie Johansson"
    Jag vill gärna vinna detta presentkort =) isf kommer jag lägga det på träningskläder så jag blir mer peppad att bli av med de envisa kilona som är kvar sedans graviditeten =) skulle bli oerhört glad om jag vann... Som småbarnsförälder så lägger man sällan kläder på sig själv.!

    Håller mina tummar STENhårt! :)

    "Emelie Johansson"

    SvaraRadera
  2. Skulle verkligen behöva något lite varmare till vintern men när man lever på existensminimum så får man kämpa varje månad för att få pengarna att räcka till allting som ska köpas. Nu när vi måste köpa tusentals saker till den lilla som kommer i November så räcker inte pengarna riktigt till att köpa allt som man behöver till sig själv, så ett presentkort skulle vara perfekt så jag får köpa mig något lite varmare till vintern! :)

    Jag gillar deras sida på facebook (Caroline Andersson)

    SvaraRadera
  3. Jouline.Simonsson Gillar på Fejjan! =)

    Om jag vinner 400kr i presentkort skulle dom pengarna vara bidrag till ett par riktigt vinterskor.. vilket man kan behöva i dessa vargavinter tider!

    SvaraRadera
  4. ååh jag skulle behöva ett par uggs NU! Har jätteont i foten och klarar inte av andra skor, hehe :P

    SvaraRadera
  5. hej hej är gärna med & tävlar =). har gillat på FB (Nathalié teodorson),

    Skulle verkligen behöva något inför vintern som värmer och ett par UGG's är verkligen min stora dröm att ha. vet att de andra kommentarerna är bättre med sina motiveringar, men samtidigt så är det såna som alltid vinner, haha xD. Men får hålla tummarna iaf och så kommer det ju kunna köpas något till sambon också i förlovningspresent eller julklapp :)

    Kram Nathalié

    SvaraRadera
  6. jag vill hemskt gärna vara med och tävla.

    jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

    jag skulle vilja vinna då jag inte har några snygga skor och dessa skor är ju helt underbart snygga och sköna.

    SvaraRadera
  7. Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/september/snow-and-motion-310.html

    SvaraRadera
  8. Gillar på fb Annica Nilsson ;D

    Jag vill gärna vinna eftersom jag har inte råd att köpa nya vinterskor till mig igår och det jobbiga är att jag har bara högklackat skot men det kan jag inte gå med eftersom jag har stukat foten rejält. :( och behöver mer bättre skor..


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  9. Veronica Vicke Jacobsson29 september 2011 07:04

    Har gillat på facebook med namnet "Veronica Vicke Jacobsson"

    Om jag skulle vinna detta presentkort kommer jag att äntligen få köpa en OnePiece som jag längtat efter sen den kom. Är väldigt frusen av mig så hoppas den kan värma mig i höst/vinter mörkret.

    // Veronica
    veronica_jacobsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Gillat på facebook :)

    Hade jag lyckats vinna hade köpt ett nytt träningslinne i en knallig färg! Jag har återigen tagit tag i träningen och kosten och de tre första veckorna lyckades jag gå ner 4,6kg och jag tror lite nytt att träna i hade sporrat mig att hålla igång!

    SvaraRadera
  11. Gillar på Facebook - Kylie Aaron Larsson

    Inte längre vill jag bära runt för mycket vikt;
    Jag vill ha en ny utsikt;
    På liv, på träning, och allt det innebär;
    400 kronor skulle hjälpa till detta mål om jag skulle vinna det här.

    SvaraRadera
  12. Jag gillar. (Cim MansonDust)

    Jag tycker att jag fötjänar att vinna för att jag alltid lägger pengar på mina fyra barn, så när jag själv behöver något så är pengarna slut. ;) Det hade varit roligt att få shoppa lite enbart till MIG.

    mansondust@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Sarina Fredriksson9 november 2012 14:56

    1: Gillar på fb, sarina fredriksson.

    2: Motivationen lyder:

    "Min fantastiska sambo har slarvat bort sin keps, en ny Billabong hade vart som bäst.
    Hos Snow And Motion kan du välja och vraka, fina tuffa och helt klart raka.
    Med denna http://www.snowandmotion.se/sommar/produkter/kepsar/billabong-pers-cap-m?grp=797445 hoppas jag min sambo hoppar högt, och använder tills den blir nött..."

    Rimma är lixom inte min grej, men jag ville sticka ut lite ;)


    sarina.fredriksson@hotmail.com
    www.familjen-bus.com
    kram kram

    SvaraRadera
  14. Hej! Är gärna med =)


    1. Gillar sidan på Fb (Linda Fransson)

    2. Vill vinna för att jag brukar delta i dina tävlingar med min tävlingsblogg men har aldrig lyckats vinna något. Är en 19 årig rätt nybliven student som skulle behöva lite nytt i garderoben mer än något annat just nu. Har dåligt om höstkläder och det skulle betyda mycket om jag vann ett presentkort och fick köpa mig vad jag vill.

    3. Länkat här: http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/october/10-okt-vinn-presentkort-pa-400kr-fran-snowa.html

    Ha det bra , kram

    SvaraRadera
  15. Ett par Röhnisch Träningsbyxor skulle det nog bli - då jag inte en "tjockis" vill förbli ;-)
    Gillar på fb Åsa Forsberg

    SvaraRadera
  16. Hejsan!

    Gillar på FB sedan tidigare, Kristina Karlsson Fd Magnusson

    I somras förändras livet – åh den ljuva dagen,
    det var då min älskade son lämnade magen.
    I brevlådan blott reklam och räkningar dimper ner,
    aldrig något härligt egopaket som gör att jag ler.
    Vet vikten av att unna sig egenlyx om man har några slantar över,
    men likväl står jag i lillens garderob och funderar ”är nåt han behöver…”
    Är ingen bloggerska, ingen fotomodell – ingen kändis alls minsann,
    bara en helt vanlig ung mamma som skulle bli helt tokigt, hejdrundrande lycklig om jag vann…

    SvaraRadera
  17. jag vill gärna va med o tävla men har ingen fb. får jaf inte vara med då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails