tisdag 13 september 2011

Måndag 12 september

T-shirt/tee: Stylein
Kjol/Skirt: Cheap Monday
Strumpbyxor/tights: ?


Igår så var det tvättdag har. Åkte även och hämtade mitt examensbevis som jag inte hann hämta förra veckan. Fick en namnsdagspresent av min man, ett två-pack med lip balm och ett presentkort på KICKS som jag faktiskt redan utnyttjat.

Idag tar jag det mest lungt, förkyld.=(


Yesterday was laundry day. I also took a trip to the university to pick up my diploma that shows that I have my law degree. Never got the time to pick it up last week. My husband had bought med a present to celebrate my name-day. I got two lip balms and a gift certificate at a beauty shop that I've already used.=)

Today I'm taking it easy. Having a cold.=(

27 kommentarer:

  1. Ja verkligen då det är farligt att gå ut så håller vi oss inne;)

    SvaraRadera
  2. Härligt med tvättdagar!

    (Svar: Ja verkligen, jag är jätte nöjd!)

    SvaraRadera
  3. Hej, jag har nu dragit igång ny omgång av dagens blogg. Vore super kul om du anmäler dig :D Lycka till!

    Till dagens blogg: http://guevacci.se/2011/september/todays-blog-49.html#comment

    SvaraRadera
  4. - haha ja precis, men roligt var det ;)

    SvaraRadera
  5. haha! många kicks-kort blire här inne. håhå jaja ;)
    men det blir ingen tävling då, om du redan använt det. hehe...
    företagets innehåll är hemligt tills allt är reggat o så, men det kommer det med. :P

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en fin dag :)

    TÄVLING PÅ BLOGGEN!



    välkommen in i min webbshop också! :)

    http://hopedesign.jetshopfree.se

    SvaraRadera
  7. svar: japp, ska dammsuga också, har satt på diskmaskinen :P

    SvaraRadera
  8. RE: haha ja men eller hur, minns hur jag såg på typ tv4fakta och så säger dom "stockholm syndrome" och jag bara vaaa?! hahahaha

    SvaraRadera
  9. ajda det var mkt som hände under din tvättning :)

    SvaraRadera
  10. Härligt! :)
    Men trist med förkylning, krya på dig.

    SvaraRadera
  11. krya på dig :) och grattis på namnsdagen hihi antar att du har namnsdag om du fick namnsdagspresent :D

    SvaraRadera
  12. Kul att du minns!=)

    Händer ikväll?

    SvaraRadera
  13. NY resa var bland det bästa jag vart med om. I love the city. Men nån orkan rädsla hade jag faktiskt inte för det var så väl organiserat runt omkring och kändes som om dem hade koll.

    SvaraRadera
  14. sv: jo precis :)
    men din tävling var med bra :)!

    SvaraRadera
  15. sv: Jag ska alldeles strax fixa något att äta och kolla på avsnitt tio :) Men den verkar spännande och bra men jag kollar mycket på serier och filmer så jag tror jag vet hur det ligger till :D Fast jag tycker att den tjejen som höll på med läraren ska gå tillbaka till honom... Det gjorde hela serien i några avsnitt, i alla fall för mig :D

    SvaraRadera
  16. Congrats on the law degree!

    Happy Name Day!

    SvaraRadera
  17. Sv: Tack!

    Du som bor i Stockholm... jag har en fråga som du gärna får svara på :) Har du använt SL:s biljettautomater någon gång? (där man fyller på sitt kort eller köper remsor) Isåfall, hade du något problem vid användningen eller gick det helt smidigt?

    SvaraRadera
  18. Grattis till examensbeviset ;p

    SvaraRadera
  19. Grattis till examensbeviset :)

    SvaraRadera
  20. Love your look! Congrats with your diploma and with your name-day!
    x

    SvaraRadera
  21. I hope you feel better soon!! :) You look fantastic in these pictures.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  22. japp det regnar och blåser :( Inte alls kul, hoppas det blir bättre väder snart :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails