måndag 12 september 2011

Zanslösa Zmycken

Maffigt halsband med trämedaljong. 598 kr. Finns i butik nu.

Brett läckert träarmband. 498 kr. Kommer snart!

Leopardarmband. 398 kr. Finns i butik nu.

Leopardhalsband, 398 kr. Kommer snart!

Statement-halsband. 879 kr. Kommer snart!

Stelt halsband, 398 kr. Kommer snart!
Bjuder på lite bilder från Zanzlöza Zmyckens höstkollektion, älskar stora statement smycken så det här faller mig verkligen i smaken. Riktigt sugen på träarmbandet och halsbandet på sista bilden. Har ni någon favorit av dessa? 

Ni vet väl att Zanzlöza Zmycken numera även har en webshop för er som inte bor i Stockholm?


Here are some pictures of the fall news from Zanzlöza Zmycken. I love statement jewellery so I really like this. My favorites are the wooden bangle and the necklace in the last picture. Which do you like best?

30 kommentarer:

  1. okej, då jobba jag för fullt :) okej ja kanske det finns, få kolla efter nästa tvätt :)

    SvaraRadera
  2. Åh så fina :D men dock för stora för min smal!

    Hihi vad jag skulle önska att du skrev något inlägg om angelicashop.se :) hiih

    SvaraRadera
  3. Det är så trist att hänga tvätten ju? ;)

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    Jo, vi fick också sol sen, underbart :)

    Supernice med ny soffa ;)

    SvaraRadera
  5. Det var lite väl dyra smycken tycker jag. :P Men snygga!

    SvaraRadera
  6. Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)
    kram

    SvaraRadera
  7. sv: haha ne de gick ganska dåligt var mycket tänkande men lite görande :P

    SvaraRadera
  8. RE: tog medicinen för ett par timmar sen och nu har precis illamåendet släppt så nu mår jag bättre :)

    SvaraRadera
  9. Gorgeous pieces!
    I love statement jewelry too!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  10. jag gjorde tyvärr inte det :/

    SvaraRadera
  11. åhh, den 4flätade saken där var ball!
    halsbandet alltså. haha.. :P

    jajamänsan, det är tanken. I början av nästa år är jag egenföretagare. bara nåra månader kvar... :P
    men ska söka ett vanligt jobb också. Nåt måste ju ramla in på kontot i början. ;)

    SvaraRadera
  12. These are lovely. I love the last one the most :D

    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    the spring awakening

    SvaraRadera
  13. Sv: Precis, både dyrt och jobbigt! Inget positivt alls.

    Älskar Zanzlöza zmycken, men jag hade faktiskt glömt bort dom.. Kommer inte ens ihåg var i Stockholm deras butik ligger, vet du det?

    SvaraRadera
  14. Mycket fina smycken, dock lite dyra.. :p

    SvaraRadera
  15. Leopardarmbandet var riktigt läckert! Och detsamma gäller tävlingen här under! Jag har alltid velat testa en annan ögonfärg, så den måste jag vara med i sen och hoppas stenhårt på tur :)

    SvaraRadera
  16. tackar så jättemycket :D
    jag ska jobba på erik olssons fastighetes förmedling som mäklar support :) hehe kram

    SvaraRadera
  17. Sv: Tack, dà vet jag :)
    och tack för tipset om den nya tävlingen men jag hoppar över den denna gàng. Tipsar om den pà bloggen

    Kram

    SvaraRadera
  18. jo jag vet och det är så bra!
    kram
    http://tinazpicaboo.blogspot.com

    SvaraRadera
  19. OMG dear those are stunning examples, I am so smitten now with your choices!!!!!!!!!!
    kisses
    Jelena (http://glamfabchameleon.blogspot.com/)

    SvaraRadera
  20. ohh, tack :D Ja, alla har vi väl gamla skelett i garderoben. Det var så skönt å få ur sig det, när jag hade lagt ner pennan och skulle sova, kom jag p´å mig själv med att tänka bara på företaget, och nuet. OH SÅ HÄRLIGT! Var ett tag sen.. brukar bara fundera på konflikter o sånt man haft... haha.
    pöss!

    SvaraRadera
  21. Leopardarmbandet var ju hiskeligt snyggt! I want :)
    Jaa, men jag börjar nog tröttna på det snart :P Fast macka med skinka funkar ju nästan alltid. Vad äter du för frukost?

    SvaraRadera
  22. Fina smycken :)
    ja den lampan är så söt, har tittat på den länge och nu står den här hemma så fint :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails