torsdag 27 maj 2010

Fluffy Marshmallows



Mitt favorit body scrub, Fluffy Marshmallows, från Fluffbabes tog slut i förrgår så nu funderar jag på att beställa en ny och då funderar jag även på att beställa en body lotion eller kanske ett body butter i samma serie. Body scruben har underbar konsistens och river inte, dessutom luktar den underbart sött och gott. Rekommenderas starkt!

Fluffbabes har dessutom massor med andra roliga produkter och är väl värda ett besök. Perfekt om ni letar efter en härligt fluffig present till bästa kompisen, mamma eller syster.

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om smycken från Bjutistyle.se

Tävla här
om biljetter till galapremiären av Streetdance3D

Tävla här om 50 st bloglovin' spotlights

Tävla här om Goji-bär från Body&Spirit

15 kommentarer:

  1. this has got to be a good product with a name like fluffy marshmallows!!

    SvaraRadera
  2. Ta body buttern! Den räcker lääääänge :D

    SvaraRadera
  3. Jag brukar använda olika från the body shop :) tycker de är jättebra, har du provat dom?

    sv: Oj, ja det var ett ordentligt oväder!

    Ja jag måste göra det :) Men som du vet så är maj-juni inte en bra studenteekonomi månad :P

    haha nej

    SvaraRadera
  4. Hm, kanske man borde prova!

    sv: jag har mest slappat, flyttpackat och vart på bio.

    SvaraRadera
  5. Det tkr jag, jag gillar den iaf massor :)

    SvaraRadera
  6. den verkar bra :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  7. allt bra med dig :D? kram

    SvaraRadera
  8. haha ja det är fan svårt att skriva om tråkiga saker :P

    SvaraRadera
  9. Vad har du för planer idag tro?

    SvaraRadera
  10. Nej det är klart man hoppades, men har aldrig gillat anna men som svenska hoppas man ändå :) bättre lycka nästa gång, ballader har aldrig fungerat

    SvaraRadera
  11. Dom är riktigt härliga :)

    SvaraRadera
  12. tack söt för tipset...
    händer ikväll då?
    kram

    SvaraRadera
  13. Den där är jag sugen på att testa =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails