torsdag 13 maj 2010

Mycket att fira nu


Hade helt missat att bloggen fyllde ett år för ca; två veckor sedan och i går så var det exakt en vecka kvar tills även jag blir ett år äldre (så ni vet när ni måste skicka presenterna för att de ska hinna fram i tid ;-) ) villket innebär att jag och min även har varit förlovade i två år. Mycket att fira nu med andra ord.

Kommer säkert lite inlägg med tips på vad jag önskar mig här fram över. Iofs så köper vi inte presenter i min familj annat än när någon fyller jämnt så det blir nog inte så mycket presenter men desto mer tips till er få som kommer att köpa presenter åt mig då.



Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här
om ett par barnjeans från Lucky Ellen i valfri storlek. Allt ni behöver göra för att delta är att komma på ett namn på deras kommande kollektion.

Ni har väl inte heller missat att ni om ni anger koden kashya10 får 10% rabatt (gäller ej presentkort) hos Myshandla.se?

15 kommentarer:

  1. Vi köper med bara vid 5:a och 0:a eller mina föräldrar köper något till oss :)

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott :) både till födelsedagen och till er 2-åriga förlovning :D

    SvaraRadera
  3. hehe, okej :p
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. jag ska plugga ikväll.. samt anmäla mig till nya kurser :D

    blire för film då?

    SvaraRadera
  5. Ja det är jätte söta och har köpt mera söta saker idag :)
    Hoppas du haft en bra torsdag? är du ledig imorgon? :)

    SvaraRadera
  6. Hejsan. Ja visst solrosor är väldigt tacksamma blommor inte så svåra att odla :) Grattis i förskott. Jag Hade fått för mig att du var gift ;P
    Hoppas att du haft en skön torsdag.Kram

    SvaraRadera
  7. Det är lagom, man vet ju inte vad man önskar sig :)

    SvaraRadera
  8. hehe ja det var en del att fira det :) grattis i efterskott och förskott :)

    SvaraRadera
  9. nu finns du me i spotlighten :)

    SvaraRadera
  10. Härligt med saker att fira! =)

    SvaraRadera
  11. Grattis till bloggen, dig och er! :)

    SvaraRadera
  12. nej jag har tyvärr inte testa ännu =)

    SvaraRadera
  13. SORT GRATTIS!!!
    Du har verkligen mycket att fira!
    Har du planerat hur du ska fira de olika sakerna?
    / Många kramar Ida

    SvaraRadera
  14. mycket att fira ^^
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  15. hehe söt hurra hurra ifrån mig=)!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails