tisdag 11 maj 2010

Shoppat från Bohoo.com




Från Bohoo.com blev det en kjol, ett par solisar, ett bälte och en jeansskjorta. Första gången jag beställde därifrån och det var verkligen supersnabb leverans och sedan så har de ju jättebra priser också så har ni inte kikat in där tycker jag ni ska göra det.

Nu ska jag titta lite på TV och sedan läsa på inför morgondagens seminarie. När jag har hunnit kika i H&M katalogen så lovar jag att dela med mig av höstmodet också.=)

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här
om ett par barnjeans från Lucky Ellen i valfri storlek. Allt ni behöver göra för att delta är att komma på ett namn på deras kommande kollektion.

Ni har väl inte heller missat att ni om ni anger koden kashya10 får 10% rabatt (gäller ej presentkort) hos Myshandla.se?

11 kommentarer:

  1. så häftiga plagg du köpt! den sidan ska jag kolla in någon dag! jodå min dag har varit helt okej den med. var skönt att vara ledig från jobbet! men nu ska jag gå till sängs, så att jag orkar upp imorgon. kram kram o natti!

    SvaraRadera
  2. gillar skjortan och brillorna! :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  3. Åh solbrillorna påminner om mina favvisar på 80-talet! Undrar vart de tog vägen? Får nog kolla in Bohoo, tack för tipset och tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  4. Great items... love the skirt!

    SvaraRadera
  5. Är det tull från dem? Eller ligger dem i uk?

    SvaraRadera
  6. Läcker kjol!
    Ha en bra dag!
    / Kram Ida

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails