fredag 7 maj 2010

Depends sommarkollektion


Nu landar Depends sommarkollektion snart i en butik nära dig. Jag älskar verkligen Depends minilack och använder nästan bara dem. Tycker de är precis lagom storlek så man hinner använda dem innan de blir dåliga och så tycker jag faktiskt att de håller sig från att flagna riktigt bra. Sedan är de billiga också så man kan köpa många.=)

Vad tycker du om färgerna i somma? Någon favorit?
Mina favoriter är 54, 200 och 201. De färgerna kommer man absolut att få se på mina naglar i sommar.

14 kommentarer:

  1. i really like number 196 :)

    SvaraRadera
  2. gud va fina naglack :D

    SvaraRadera
  3. Ja, 20min enkel väg kan man överleva även om det är surt dte blir inställt :)

    depend gör allt snygga nagellack :)

    SvaraRadera
  4. ålala love! 193 och 196 så snygga. kram söt

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara färger!
    Hoppas du får en bra helg!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  6. Sv: Okej. Det blev bara tv för mig också.. Hade feber hela dagen igår. Idag mår jag lite bättre, men hör och häpna, det blir tv ikväll också :P

    Nr 54 ser fin ut tycker jag :)

    SvaraRadera
  7. Så många läckra färger! =)

    SvaraRadera
  8. nej jag chattade inte, ahh botox ska jag inte göra det e vi två om, va ska du gö ikväll då??

    SvaraRadera
  9. 197 och 198 var ju hur snygga som helst! :)
    Är ju trendigt med pastellfärger nu med :D

    SvaraRadera
  10. Tjenare..!

    Ville bara medela dig om att det pågår en kanon tävling hos mig där jag i sambarbete med mradd.se lottar ut en Ipod Touch värd 2000 kr till en lycklig vinnare. Kika in och tävla=)

    http://hillsandcity.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Tack jag är riktigt nöjd, men lit eovant och vara så mörk när jag avrit ljus så länge

    SvaraRadera
  12. Härliga färger, de färgerna du gillade mest är faktiskt mina favoriter med :D

    SvaraRadera
  13. Å jag kommer lätt att köpa många av dessa naglack :)
    gillar nummer 195, 200, 54, 199, 201
    Hoppas du har en fin helg?

    SvaraRadera
  14. Jag tycker också om de där nagellacken. Mina favoritfärger finns dock inte med på din bild för jag gillar inte pasteller.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails