onsdag 19 maj 2010

Trevligheter på kudden imorse =)

Imorse låg det ett paket och ett brev på min kudde, man borde få presenter varje morgon tycker jag.=) Hela dagen blir liksom roligare då.

Av älskling fick jag Babyliss iCurl som jag velat ha så länge och av svärföräldrarna fick jag ett presentkort på Åhléns och det kommer alltid väl till pass. Ska bli kul att testa iCurlen någon dag. Nu sitter jag bara och väntar på att älskling ska komma hem så jag får middag... hungrig!


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om smycken från Bjutistyle.se

Tävla här
om biljetter till galapremiären av Streetdance3D

15 kommentarer:

  1. Men jisses, GRattis på födelsedagen sötan!! =D ha så mycket nöje med icurlen, jag vet att du velat ha den länge. kommer ihåg att vi pratade om den förr ett bra tag sedan ju! =)

    jodå min egna dag har varit helt okej, skönt att vara ledig från jobbet o inte behöva stressa som jag allt som ofta gör nu för tiden.

    SvaraRadera
  2. hejsan.fina saker du fick.kram

    SvaraRadera
  3. ja, presenter är alltid kul!

    SvaraRadera
  4. Fyller du år idag? Grattis!
    Vad bra saker du fick :)

    sv: Ja verkligen :)

    1 juni fyller jag år.

    Ja... har hoppat halsduken nu, folk tycker nog jag är konstigare med halsduk än med eksem :P

    SvaraRadera
  5. hehe ja då får du verkligen skatta dig lycklig, om du fortfarande får visa legget! fast jag förstår expediterna för på dem korten jag sett av dig så ser du faktiskt väldigt ung ut! kram

    SvaraRadera
  6. Bra presenter!

    Jättegrattis på födelsedagen =)

    SvaraRadera
  7. tack så mycket, är riktigt nöjd med den :)

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedagen!!!

    SvaraRadera
  9. åh du måste berätta hur den är :)

    SvaraRadera
  10. Skulle vara kul att få se resultatet av Babyliss iCurl.. :)

    SvaraRadera
  11. berätta berätta berätta hur den var? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails