måndag 17 maj 2010

Utmanad

Jag blev utmanad av Elina
Tio första
Första bästa kompis: Hanna och/eller Sofia minns inte riktigt vem som var första.
Första bil: Ingen ännu.
Första kärlek: Vet inte riktigt, förmodligen någon kille i klassen/skolan
Första husdjur: En katt som hette Molle
Första semester: Turkiet
Första jobb: Medlemsvärvare åt Hyregsästföreningen.... fråga mig inte varför.
Första köpta skiva: Hmm vet inte... men det var på LP tiden, någon som kommer ihåg LP-skivorna?;-)
Första riktiga kärlek: Mitt ex...
Första piercing: öronen
Första konsert: Carola på Vännäsdagarna

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Vin i helgen

Senaste bilfärd: Taxi hem från en fest förra fredagen

Senaste filmen du såg: Alfie på TV i helgen

Senaste ringda telefonsamtal: till min mans mobil

Senaste bubbelbadet: Hmm.. 2001?

Senaste spelade cd: Simon & Garfunkels samlingsskiva, men det var iofs min man som spelade det. Själv har jag inte lyssnat på en CD-skiva på många år.

Senaste kyss: min man
Senaste gången du grät: Minns inte…. men säkert inte allt för länge sedan, gråter när jag blir förbannad.
Senaste måltiden: En Magnum glass, räknas det som måltid?=)

Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar:
Ja
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: Ja när jag va liten gjorde vi det ofta
Sex saker du gjort idag

1. Pluggat
2. Solat
3. Sökt jobb
4. Handlat middag
5. Sett på tv-serier på TV-dome.
6. Pratat i telefon med min svägerska

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Min man

2. Min dator

3. Mina vänner

4. Mina kläder

5. Semesterresor

Fyra personer du kan berätta allt för: Berättat nog inte allt för någon annan än min man och min allra bästa vän

Tre val
Blått eller rött?
blått
Sommar eller vinter? Sommar!
Choklad eller chips? chips

Två saker att göra innan du dör
1. Skaffa barn

2. Resa

En sak du ångrar Att vi mobbade en tjej på ridskolan när jag var liten, en tjej som sedan kom att bli en av mina allra bästa vänner.. Ledsen för det stumpan! You know I love you.

Jag utmanar: Andrea, Johanna, Linda & Erika

14 kommentarer:

  1. Concrete Girl var klar redan 2009 =)

    http://artbytina.blogg.se/2009/november/concrete-girl.html

    SvaraRadera
  2. skoj utmaning :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  3. Tack för utmaningen, skall kopiera den, så gör jag den imorgon när jag blir trött på arbetet och behöver lite nöje :)

    SvaraRadera
  4. Hej :) Tack för kommentaren i min blogg!

    SvaraRadera
  5. Hehe tack för utmaningen tösen! =D ska ta mig ann den! :) ja det är jätte roligt att det gick så bra, över förväntan. (andas ut) nu hoppas vi bara att någon av dem faktiskt lägger bud också! kram kram o hoppas du har haft en bra dag?

    SvaraRadera
  6. anade nästan det... nu blev jag ännu mer glasssugen :D

    SvaraRadera
  7. Vad kul att läsa din lista :)

    sv: Ja det är så jobbigt och tidskrävande att gå till doktorn så jag undviker helst det.

    SvaraRadera
  8. Ja de ska bli rikigt trevligt :)
    Ja verkligen vilken dag de varit! Då är det bra att jobba på daigs ;)

    SvaraRadera
  9. Ja det är bra när man kan göra det. Kan tänka mig jag behöver en liten paus imorgon, lär väl bli knäpp på den biten jag har kvar på ett steget den svåraste biten.

    SvaraRadera
  10. Roligt med listor! :)

    sv: Tack så mycket. Kommer vänta med spänning på de samtalet!

    SvaraRadera
  11. Ja, det kan det... :) Men det skall säkert gå bra det med, hoppas jag i alla fal :)

    SvaraRadera
  12. Sv: Tack för utmaningen! :) Men det var för många privata frågor i den, grejer som jag inte vill skriva om i bloggen.

    SvaraRadera
  13. Kul med utmaning =) Ska ta tag i den någon kväll!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails