tisdag 18 maj 2010

Rolig dag på universitetet

Dagens: Tunika med kedjor Lindex, tights LaRedoute & skor Billi Bi

Idag har det varit en lång men faktiskt riktigt rolig dag på universitetet, vi har ägnat oss åt rollspel. Är sjukt trött dock för jag lyckades bara få fyra timmar sömn i natt så nu tar jag det riktigt lugnt.. tänkte svara på lite kommentarer och sedan kika på någon TV-serie. Är lite sugen på att öppna ett brev som kom till mig idag från svärföräldrarna men jag gissar att det är tänkt att öppnas imorgon så jag får väl hålla mig.=)


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om smycken från Bjutistyle.se

Tävla här
om biljetter till galapremiären av Streetdance3D

Vinnaren av barnjeansen från Lucky Ellen kommer att publiceras troligen någon gång under morgondagen.

7 kommentarer:

  1. Ringen finns på hm för 39 kr. Köpte en - tappade bort den - så sprang och köpte en ny. Tur för mig att dom fanns kvar, annars hade jag blivit ledsen.

    SvaraRadera
  2. Ja precis det får vi verkligen hoppas på;)
    Du får lägga upp bilder på det du får sen då;)

    SvaraRadera
  3. låter som du haft det bra...

    min dga sådär som du läste, fick inte en rad skrivet på arbetet idag det låste sig helt.... så har kört fast helt :/ ångesten ökade med 100% typ!

    att du kan hålla dig med öppna brevet , hade inte jag kunnat

    SvaraRadera
  4. SV: Klart man är med, världens roligaste tävling ju ! Jag älskar alla sorters dansfilmer (mest street och hiphop) och speciellt i 3D ! GRYMT KUL ! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails