söndag 9 maj 2010

Fullt upp under helgen

Fredag dag: Tröja Avanna, leggings LaRedoute creation, kjol Rut mfl., jacka Tiger of Sweden, skor Ed Hardy och väska Complement
Fredag kväll: Klänning Tiger of Sweden, strumpbyxor Lindex, väska Fancy Fanny och skor Scorett

I helgen har det varit fullt upp. I fredags var jag hos frissan i tre timmar och sedan iväg på middag varifrån jag inte kom hem fören klockan 02:45 på natten. Igår var vi och köpte och installerade en ny router åt svägerskan och tog en fika med dem och sedan lagade vi mat och kikade på film och idag har hela dagen gått åt till plock här hemma.

Bilder på frisyren ska jag försöka hinna lägga upp under morgondagen.

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här
om ett par barnjeans från Lucky Ellen i valfri storlek. Allt ni behöver göra för att delta är att komma på ett namn på deras kommande kollektion.

15 kommentarer:

  1. Jätte fin klänning hörre du! :D Du passade i den! Och det är alltid snyggt med kuvertväska ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det var en trevlig dag :>

    SvaraRadera
  3. snygga outfits :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. godmorgon beautiful! =) chokladen var jätte god, påminner om marianne! :D kram

    SvaraRadera
  5. Vissa helger blir fullt upp =)

    SvaraRadera
  6. SV: jag hoppas att jag kommer bli nöjd :D

    SvaraRadera
  7. den där energin kom aldrig, tyvärr. nu sitter jag helt död med 39 graders feber och tycker förjävligt synd om mig själv, haha.

    SvaraRadera
  8. Hej!

    vad roligt att du är med och tävlar hos mig!
    Ikväll drar jag vinnaren...och startar en ny rolig tävling=) Du har väll inte missat mina andra två som pågår?

    Lycka till och ha det fint!

    kram Lindet

    SvaraRadera
  9. Sv: Ja den kan jag rekommendera minsann :)

    Fin fredagkvällsoutfit :)

    SvaraRadera
  10. jag gillar kvällsoutfiten skarpt :D

    SvaraRadera
  11. Du ser supersnygg ut!
    Den klänningen är underbar har själv en likadan tigerklänning och det är en stor favorit!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  12. ja, ibland får man faktiskt det.. lite då och då halvskriker jag "men åååååh", haha.

    SvaraRadera
  13. Åh ser att gula-väskan kommit till användning. Hoppas du trivs med den.

    Saknar faktiskt något gult. Får nog leta upp någon ny gul accessoar att pigga upp mig själv med=)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails