onsdag 5 maj 2010

Tävling i samarbete med Lucky Ellen in Sweden

Klicka på bilden för att se den i större format.

Nu kör jag en tävling i samarbete med Lucky Ellen in Sweden där ni kan vinna ett par Lucky Ellen jeans i valfri storlek (från 110/116 cl upp till 158/164 cl) värde 579 kr. Vill ni läsa mer om jeansen eller se fler bilder så kan ni göra det här.

För att vara med och tävla så måste ni komma med ett förslag på vad Lucky Ellens vår/sommarkollektion 2011 ska heta. Vår-sommar 2010 heter "Never stop dreaming" och höst-vinter 2010 heter "I´m always with you". Den som tar fram det bästa kollektionsnamnet vinner jeansen. Vinnaren kommer att utses av Lucky Ellen. Alla kan alltså vara med och tävla, även ni utan blogg men glöm inte att ange er e-mail adress isåfall så vi kan kontakta er om ni vinner.

Men vet ni vad det bästa är? Det är nämligen inte slut här. Det här är nämligen bara en deltävling. Tävlingar kommer även att hållas på andra håll och de vinnande bidraget härifrån min blogg och de vinnande bidragen från de andra ställena kommer sedan att publiceras på Lucky Ellens blogg eller facebook sida där deras fans sedan kommer att få rösta fram det slutgiltiga kollektionsnamnet. Den som kommit på det vinnande bidraget vinner ett valfritt Lucky Ellen plagg. Jag kommer självklart att hålla tummarna för att vinnaren här på min blogg kommer på det vinnande bidraget och får äran att namnge nästa kollektion och vinner att valfritt plagg från Lucky Ellen.

Så vad väntar ni på? Sätt igång och klura på ett bra kollektionsnamn!=)

Tävlingen avslutas söndagen den 16/5 kl. 23:59 och sedan så kommer Lucky Ellen att utse vinnaren av jeansen. Lycka till!

12 kommentarer:

  1. Har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/may/lucky-ellen.html

    SvaraRadera
  2. "Be even sweeter with me"

    zebramyran@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. "Love walks in" är mitt bidrag.. ;D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  4. Mitt förslag: A new beginning.

    Mail: trelleborg [@] home.se

    SvaraRadera
  5. Mitt val av kollektionsnamn: Still dreaming 'bout you!

    Länkat här. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/may/kashaya-lucky-ellen-165.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka bra förslag! Det kommer bli svårt att välja.
    /Lucky Ellen

    SvaraRadera
  7. har många förslag, hoppas det går bra(A)

    dream away
    sweeter than sugar
    (somewhere) over the rainbow
    sky is the limit
    aim for the stars
    happy go lucky
    Live, Laugh, Love
    Living the dream
    Hold me in your arms
    Fly Away
    Dont stop believing
    beautiful world
    wonderful world
    be happy
    flower power
    sparkling
    You'll never shine if you don't glow

    okej, vissa blev lite lika varandra, och ingen var bra. Men nu har jag suttit och klurat i drygt en timma. Haha!

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med :)
    Mitt namnbidrag: "We are lucky togheter".

    Hls Anna / dalmas_dalarna@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Maria& Alva14 maj 2010 18:36

    Remember this
    The spirit in me
    Love sun and happiness
    Love is in the air

    Kul med en tävling.

    Kram Maria & Alva

    SvaraRadera
  10. Hejsan

    Summer with me

    www.flitigafredrika.blogspot.se

    SvaraRadera
  11. Mitt förslag är:

    Stars shining bright above you

    PS. Jag är ute i sista stund men länkar ändå...

    http://evamar.blogg.se/2010/may/jeans-16-maj.html

    SvaraRadera
  12. Freedom to be yourself! /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails