måndag 3 maj 2010

Vad jag gjort helgen och veckans schema

Här kan ni se vad jag ägnat mig åt i helgen..=)

Veckans schema:


Måndag: Studier & Seminarie
Tisdag: Studier & Seminarie
Onsdag: Studier & Seminarie
Torsdag: Studier & Seminarie
Fredag: Studier & middag med min mans jobb
Lördag:?
Söndag:?

Ska försöka hinna åka och handla födelsedagspresent till min man någon dag också under veckan.

Nu ska jag iväg på seminarie. Skriver mer när jag kommer hem. Då ska jag även försöka utse en vinnare i tävlingen tillsammans med evasunderkläder.se. Kommer bli riktigt svårt, vill ju ge vinsten åt er alla... men det går ju tyvärr inte.

10 kommentarer:

  1. Hoppas att pluggandet och seminarierna går bra :)

    sv: Ja det va mysigt. Oj vad jobbigt. Jga har som tur är inte råkat ut för det än, men min cykel är inte så bra, kanske därför ingen snor den :P

    vad bra :)

    SvaraRadera
  2. Jag lyckas alltid missa dina tävlingar!! Jag får hålla bättre utkik!!

    SvaraRadera
  3. måste också ut och handla lite födelsedagspresenter :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. Sv: ja de är verkligen kul :)

    Jaha för när man är inne på blogsvar så står de bara blogg.se och devote :P Men de går säkert som du säger :)

    Okej coolt :p du får gärna fråga mg på bloggsvar om du vill? :)

    SvaraRadera
  5. Mycket studier och seminarium =)

    SvaraRadera
  6. Sv: haha okej då fattar jag :)

    Ja de hade varit jätte kul om du gjorde :)

    SvaraRadera
  7. vad sätter du ihop för något?=)

    SvaraRadera
  8. Ser spännande ut!
    Hoppas du haft en bra dag!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  9. ahh det blir bara plugg har du haft en bra dag då?:D

    SvaraRadera
  10. om du vill ha mer besökare
    kan du bli medlem här (:
    http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=ffelician

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails