torsdag 6 maj 2010

Matrix Biolage Strenghtening Shampoo

Nu har jag provat det här schampoot i över en månad så nu tänkte jag att ni skulle få en recension.

Beskrivning av produkten:
Ett schampo som stärker och reparerar hårstrået samt minskar risken för håravbrott på skadat och kemiskt överpreparerat hår.

Du behöver Strengthening Shampoo om ditt hår:

  • Genomgått flera kemiska behandlingar
  • Regelbundet utsätts för platt-tång och fön.
  • Är skadat från upprepade slingbehandlingar.
  • Har utsatts för sol, vind och saltvatten.

  • Så här tycker jag:
    Ett helt underbart schampo som gör mitt tunna och flygiga hår lätt att reda ut. Håret tovar sig mycket mindre sedan jag började använda det här shampot. Håret luktar gott och håller sig rent och fräscht länge. Schampot är dessut om väldigt drygt och räcker länge villket gör det väldigt prisvärt. Det här är absolut ett schampo som jag kommer att köpa igen!

    Du hittar schampot i Holland Hairs webshop och priset ligger på från 159 kr för 250 ml.

    Ni glömmer väl inte bort att tävla?

    Tävla här
    om ett par barnjeans från Lucky Ellen i valfri storlek. Allt ni behöver göra för att delta är att komma på ett namn på deras kommande kollektion.

    13 kommentarer:

    1. älskar biolage schampoo! :)
      /neafoshoo

      SvaraRadera
    2. haha jo det var det! :P

      SvaraRadera
    3. Svar: riktigt smart sak! Känner verkligen att jag borde klicka hem den NU!

      SvaraRadera
    4. Åh, vad roligt att höra!! :D

      SvaraRadera
    5. Ha en bra helg! Göra nåt kul?

      SvaraRadera
    6. Hehe nej precis :) Annars kostar Sims 3 499 kr.. ;p

      SvaraRadera
    7. sv: har inte mycket planerat. Idag drar jag flyttlasset mot Karlstad och ska komma i ordning i nya lägenheten. Sen får vi se :)

      SvaraRadera
    8. låter bra det!

      sv: tack för rösten :)

      SvaraRadera
    9. Det där lät ju bra, och det var inte så himla dyrt heller :)

      SvaraRadera
    10. ja precis, det känns ju bäst när man gör det själv ;)

      SvaraRadera
    11. Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång en ny spännande tävling:

      http://uj76.blogspot.com/2010/05/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

      ..med chans att vinna presentkort värt 400kr + fri frakt från en underbar inredningsbutik! =)

      SvaraRadera

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails