måndag 17 maj 2010

Måndagslista

och nej.. jag sitter inte topless på bilden om någon trodde det.

Idag måndag är jag glad...
  • Det är sol och varmt ute
  • Jag är ledig!
  • Jag har haft en riktigt härlig långhelg
  • Jag fyller år på onsdag
  • Jag själv, min familj och mina vänner alla är friska och mår bra
  • Jag bara har kursen jag läser nu och exjobbet kvar innan jag är klar med utbildningen
Listan är lånad av Jenny, gör den du med och tala om det för henne. Vi har väl alla något att glädjas åt, eller hur?=)

9 kommentarer:

  1. Ja, verkligen, det finns alltid något man kan vara glad för :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja visst :)
    Vad görs idag då?

    Trodde också att du var topless på bilden, hehe.

    SvaraRadera
  3. mums :D vilken glass äre`?

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja eller hur! Man kan ska nog undvika att använda den som det ;P

    Det är väldigt fint väder här med, men jag har mest suttit inne i skolan.

    SvaraRadera
  5. Sv: Men, raster måste man ju få :/
    Jag satt iallafall ute i gräset på lunchrasten idag, det var härligt :)

    SvaraRadera
  6. Skönt att vara klar med utbildningen så snart!

    sv: Ja, jättesegt. Var hemma över en timma försent, och somnade på bussen. Kände hur alla tittade på mig haha.

    SvaraRadera
  7. Gott med glass i värmen =)

    SvaraRadera
  8. Gott med glass :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails