tisdag 11 maj 2010

I paketet från Asos gömde sig endast denna

Nu har jag hunnit tvätta några maskiner iallafall så det känns skönt. Nu har man lite rena kläder i garderoberna igen, har varit så kallt den senaste tiden att jag hade hunnit använda nästan alla mina långärmade tröjor...

Bjuder på en lite bild på vad som gömde sig i paketet från ASOS.com, inte så mycket den här gången.=) Nu ska jag ta itu med att läsa några sidor kurslitteratur till min man kommer hem. Bilder på vad jag köpt från Bohoo.com kommer senare.



Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här
om ett par barnjeans från Lucky Ellen i valfri storlek. Allt ni behöver göra för att delta är att komma på ett namn på deras kommande kollektion.

Ni har väl inte heller missat att ni om ni anger koden kashya10 får 10% rabatt (gäller ej presentkort) hos Myshandla.se?

8 kommentarer:

  1. sv: jag håller med dig. Fast idag är det ju skit bar väder. Klockan är sex och jag kan sitta i bara shorts och linne. HÄRLIGT! :D

    SvaraRadera
  2. snygg :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  3. härligt att du beställt från boohoo! visst var det snabb och billig frakt? :D

    SvaraRadera
  4. okej, man kanske ska testa och vara det ett tag då :)

    SvaraRadera
  5. Den där ser mycket fin ut =)

    Sv. Än är jag inte sjuk, men har kännt mig lite mosig idag. Slumrade en halvtimme förut idag.

    SvaraRadera
  6. vad har du för planer för kvällen tro?

    SvaraRadera
  7. Ja, precis :) Nu har jag lagt upp deras banner iaf och skickat iväg mailet.. Tog det lång tid innan du fick svar från dom? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails