lördag 8 maj 2010

Nyfriserad



Igår fick jag håret fixat hos Holland Hair så jag var fin i håret till gårdagens middag. Blev supernöjd! Visst är jag fin med mina foliepaket i håret?;-) Hann inte ta några bilder på det färdiga resultatet igår för det blev lite stressigt med att göra sig i ordning inför middagen som var helt ok, var väl inget jätteröj direkt men maten var god iallafall.

Nu ska vi iväg in till stan och hjälpa min svägerska och hennes man att köpa och installera en router. Ska försöka skriva mer sen.

20 kommentarer:

  1. Det ska bli riktigt spännande att se ditt nya hår!
    Hoppas allt är bra!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  2. oh, skoj att fixa håret :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  3. Ja det gjorde den nog, det var inget.

    SvaraRadera
  4. Skönt att få håret fixat. Ska fixat mitt på måndag :D

    SV: det var ett paket från Bubbleroom med en till klänning :D

    SvaraRadera
  5. kan du skicka länken där det står vem som har vunnit ?snälla

    SvaraRadera
  6. tack! jag kommer aldrig mer delta i en heller därför kan jag lika gärna ge ut lite tips till de som vill försöka :p

    SvaraRadera
  7. I can't wait to see the finished result!

    SvaraRadera
  8. aah men vädret är dåligt idag så vi ska gö nåt annat ist :(

    SvaraRadera
  9. Man känner sig oftast mycket vackrare och snyggare efter ett besök hos frisören. dags för mig också snart. Slingor och lite uppklippt tror jag.

    SvaraRadera
  10. man är alltid lika snygg i foliet *s*

    vi hade det trevligt igår, hoppas ni hade det med

    SvaraRadera
  11. ja det har varit helt okey.
    och din?

    SvaraRadera
  12. Å de vill vi se bild på den :)!!!

    Ja bröllopet var fint igår, när man går på bröllop sitter man ju själv och funderar på sitt bröllop hur de kommer att bli ;)

    SvaraRadera
  13. Härligt att fixa håret =)

    SvaraRadera
  14. åå du får ju visa en bild på resultatet med :)

    SvaraRadera
  15. Alltid skönt at fixa håret:)

    Svar; Det var det:)

    Ja jag har börjat ta tag i kommentarerna igen nu:P ska svara på dom jag har ikväll har jag bestämt;P

    /E

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails