måndag 17 maj 2010

Lugn kväll

Dagens: top Corey Lynn Calter, kjol Rut mfl, väska Jimmy Choo for H&M, skor Esprit (syns ej i bild)

Ikväll blir det en lugn kväll har skola 9-16:30 imorgon så jag känner att jag ville ha en lugn kväll. Blev sallad till middag (gott med kall mat när det är varmt tycker jag) och nu tittar jag lite på TV. Sen hade jag tänkt mig en liten date med bröderna Winchester (Supernatural). Har lovat min man att hjälpa honom att öva lite inför ett fördrag för de högsta cheferna på hans jobb. Ska tydligen ta rollen som hans närmaste chef som han ska hålla fördraget med.. så ikväll är jag en medelålders man från Luleå om någon undrar.;-)


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om smycken från Bjutistyle.se

6 kommentarer:

  1. Vad skönt att gå klädd så :) här i helsingborg är det kyligt.. Dock tittade solen fram idag :D

    SvaraRadera
  2. SV: jag kom att tänka på det med tidigare idag :D

    SvaraRadera
  3. sv: Ja, hade velat ha svar direkt men de fick jag inte.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin och somrig outfit :D Jätte fin!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails