torsdag 6 maj 2010

Inställt seminarie idag igen



Dagens: Klänning Gina Tricot, strumpbyxor och halsband Lindexs, jacka Tiger of Sweden, väska Jimmy Choo for H&M, skor?

Åkte in till stan för ett seminarie men när jag kom fram så hade det blivit inställt med kort varsel. Lite irriterande men det var fint väder så det var iofs ganska skönt att komma ut lite. Nu ska jag plugga lite tills min man kommer hem och sen ikväll så funderar jag på att kika på Supernatural som jag fick hem från LOVEFiLM idag. Tycker det är så himla praktiskt att få hem filmerna direkt i brevlådan och slippa tänka på att lämna tillbaka dem i tid. Är ju lite virrig av mig.=)


8 kommentarer:

  1. Hejsan :)
    fin blogg du har :)
    Jag är med i en tävling och har chansen att vinna en plattång vilket jag verkligen skulle vilja ha:)
    Rösta gärna på mig hos den här tjejen http://sloarez.blogg.se/2010/may/tavling-finalisterna.html#comment
    jag är nmr 2 :D
    Så jag hoppas att du tar den lilla tiden att rösta på mig^^
    det skulle betyda jätte mycket :)
    kram fian.

    SvaraRadera
  2. Ja det hoppas jag också! :) Ska bli spännande att höra imorgon om de fått tag i pärlorna.. :)

    SvaraRadera
  3. ahh men det är bra, jag ska gå på grillfest i helgen, du då?:D

    SvaraRadera
  4. ja de hoppasj ag ed :)

    SvaraRadera
  5. Tråkigt det blev inställt :/

    trist att de slog sönder dne, hur man nu lyckas med det haha

    SvaraRadera
  6. sv: var riktigt skönt att rensa lite :) nu finns det plats för nytt och fräscht!

    Har du några roliga planer för helgen?

    SvaraRadera
  7. vad störande att det blev inställt idag också :O

    SvaraRadera
  8. ahh låter kult det är skönt att grilla nu :D hur är det annars :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails