tisdag 1 juni 2010

Iväg till tandhygienisten

Nu ska jag alldelens strax iväg till tandhygienisten, usch! Jag hoppas det går fort där så jag får tid att hämta mitt paket från Nelly som kom igår. Sedan måste jag nämligen plugga inför tentan på torsdag...



Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om Goji-bär från Body&Spirit

Tävla här om valfri bikini/monokini från fashionbox.se

[edit] De ringde precis på min mobil och var tvungna att ställa in min tid hos tandhygieninsten eftersom hon är ledig fram till i September.

6 kommentarer:

  1. TACK söta du :)

    Åh, lycka till hos tandisen!

    SvaraRadera
  2. Ja, skönt att kunna plugga ute.. Men tyvärr har jag inte så mycket motivation till själva pluggningen.. :(

    Hoppas det går bättre med din pluggning!

    SvaraRadera
  3. Vad spännande med paket, kommer du lägga upp det du har köpt på bloggen?
    Lycka till med tandhygienisten och tentan!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  4. hahaha oh herregud.. jag hoppas verkligen inte jag har slängt min fjärrkontrol :O ;)

    SvaraRadera
  5. *SVAR* tack så jätte mycket :) Nu blev jag glad.. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails