måndag 24 maj 2010

Haft lite strul med kommentarerna


Ber om ursäkt om jag missat att svara på någon kommentar men det har strulat lite med publiceringen av kommentarer. De publiceras, sen försvinner det från inlägget och kommer upp som ej godkända igen, sen när jag publicerar dem igen försvinner det helt för att lite senare försvinna från inlägget igen, sen försvinner det igen och några timmar senare finns det i inlägget igen... så som sagt, ber om ursäkt om jag missat att svara någon/några av er.=(

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om smycken från Bjutistyle.se

Tävla här
om biljetter till galapremiären av Streetdance3D

Tävla här om 50 st bloglovin' spotlights

9 kommentarer:

  1. Låter irriterande! Hoppas det löser sig.

    SvaraRadera
  2. jobbigt med strul!
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  3. oj du hade en massa roliga tävlingar på g ser jag :D ska jag kolla in!

    SvaraRadera
  4. Ja visst är de söta! :)

    Ja det ska ju vara bra så det inte blir så slitet :) Har inte färgat hår men det kanske kan göra lite nytta iaf!

    SvaraRadera
  5. Vad jobbigt att det strular :/

    sv: usch, det lät mindre kul!

    SvaraRadera
  6. I think blogger has been having a few problems recently with this. Very annoying unfortunately. Oh, and I love those shoes in your last post!

    SvaraRadera
  7. Sv: Ja, ska nog låna mammas kort imorgon och hoppas att det funkar med det.

    SvaraRadera
  8. Ja, jag hoppas det är borta nu. vill inte missa ett bröllop :)

    nej så jag tar ett par jag köpte för ett par år sedan som jag gillar... :)

    SvaraRadera
  9. Samma problem hos mig.. :( Sen önskar jag att man skulle kunna se IP nummrerna någonstans, skulle underlätta i tävlingarna så man kan kolla så ingen tävlar två gånger.. Hur gör du då? vet du något sätt man kan kolla det på?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails