fredag 21 maj 2010

Skönt att sluta tidigt

Dagens: Linne Kan Dee, linne under American Apparel, jeans Only, skor Billi Bi, väska Jimmy Choo for H&M och armband GinaTricot

Nu har jag kommit hem från universitetet, vi skulle egentligen hålla på till 15:30 enligt schemat så det känns riktigt skönt. Idag spelade vi också rollspel men ett längre sådant. Var faktiskt riktigt roligt.

Nu ska jag ta och laga mig lite lunch innan jag svälter ihjäl....=)


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om smycken från Bjutistyle.se

Tävla här
om biljetter till galapremiären av Streetdance3D

8 kommentarer:

  1. Hope u have a lovely wknd! Luvn your top! xx

    SvaraRadera
  2. TACK så mycket :D Kul att du gillar den :)

    SvaraRadera
  3. SVAR: just Glow tänker jag inte använda igen, det är ett som är säkert. Att en "mjukgörande" produkt kan orsaka så himla mycket hår och hårbotten, för att inte tala om ögonen som sved så dant när den rinniga produkten rann ned, blä! Håret sitter kvar, men är toooorrt :/ Fast det kan jag ordna tillbaka igen med ett par fuktbombningar!

    SvaraRadera
  4. skönt att komma hem lite tidigare :D

    sv: i helgen blir det nog bara mys med god mat, film osv.

    SvaraRadera
  5. Vilken fin outfit :D Härligt väder det ser ut att vara.. Här regnar det :( har gjort det hela dagen och igår åskade det och blixtrade.

    (svara inte på mina kommentarer :D haha hatar att få en kommentar av dig + ett svar ;) vill inte lägga ut en massa svar i mitt kommentarsfält)

    SvaraRadera
  6. låter skoj med rollspel :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  7. skönt och sluta tidigare, jag gick 14.30 jag. vi skulle ha fika och sen bara en kort återsamling så jag smet :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails