lördag 22 maj 2010

Lugn förmiddag


Har verkligen inte gjort någonting idag... nu ska jag ta mig lite kaffe och försöka få något gjort idag iallafall.=) Måste plantera ut lite ur de små drivhusen på balkongen så växterna inte dör. Imorgon kommer min mans syskon över på fika också eftersom han fyller år då så måste röja lite här hemma också och handla lite så vi kan baka.


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om smycken från Bjutistyle.se

Tävla här
om biljetter till galapremiären av Streetdance3D

11 kommentarer:

  1. någon sol i sverige idag? kram

    SvaraRadera
  2. SVAR: jaaa, min lillgrabb är så fin, precis som sin storebror! :-)

    SvaraRadera
  3. Vill bara tipsa om en tävling i min blogg där vinsten är ett exklusivt armband http://gabbies.myshowroom.se/tavling-vinn-ett-exklusivt-armband/

    SvaraRadera
  4. sv: haha ja, inte många killar som är intresserade av handel ;p

    SvaraRadera
  5. Min lördag avr underbar, själv då?

    SvaraRadera
  6. hoppas du får någonting gjort :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  7. du får uppdatera mer:D kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails