onsdag 19 maj 2010

Hemkommen från universitetet

Dagens: Klänning Corey Lynn Calter och sandaler Ecco

Nu är jag hemkommen från seminariet och jag kom även ihåg att plocka upp gamla tentasvar så jag kan börja tentaplugga. Idag tar jag dock en paus trots att jag egentligen skulle behöva plugga... Men man får ta en paus från studierna när man fyller år.=) Nu ska jag ta och fundera över vad jag vill ha för födelsedagsmiddag.

Ett stort tack till alla sötnosar som gratulerat mig på min födelsedag!


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om smycken från Bjutistyle.se

Tävla här
om biljetter till galapremiären av Streetdance3D

11 kommentarer:

  1. Snygg klänning :)

    du gör helt rätt i och ta en pluggfri dag! :) jag har typ 1 sida kvar på arbetet och skriva. men dte gör jag efter helgen

    SvaraRadera
  2. tack så hemkt mycket! hur har du haft det idag förresten? kram kram

    SvaraRadera
  3. Så gullig klänning du har
    Du passar i den, men jag tror faktiskt att allt bärupp dig
    En fråga
    Reklamen ute i sidan är de lätt o sköta o lägga in
    kaffehörnan

    SvaraRadera
  4. Så fin klänning! Hoppas ni får så fint väder här i söder så jag kan ha klänning snart!

    sv: Nya Chic var bra så du får kika efter den!

    SvaraRadera
  5. Tack för din röst, du kommer få din rabattkod på mailen från birgitta på celebrations.

    Kram
    maddesmumms

    SvaraRadera
  6. Fin du är =) Och grattis =)

    SvaraRadera
  7. Fin klänning!

    Jo, det var rätt skönt på balkongen, det blev väl en kvart typ, men bättre än inget :)

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedgen! Hoppas din dag varit bra du har ju haft fint väder iaf :)

    Fått fina presenter då:)?

    SvaraRadera
  9. fin klänning!

    tack :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig somrig bild, superfin :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails