onsdag 5 maj 2010

Klipptid och fler bilder på ögonskuggan från makeupcosmetics.se



Makeupcosmetics.se
:s skuggor i färgerna Breathe och Shiver

Blogger bråkade ju lite med bild uppladdningen när jag skrev min recension av skuggorna från makeupcosmetics.se så jag lägger upp två bilder till här. Vill ni läsa recensionen så hittar ni den här.

Har varit på seminarie idag och dagens seminarie var rätt intressant det med som tur var. Sen har jag även bokat tid för klippning och folieslingor hos Holland Hair så jag är fin i håret till middagen på fredagkväll. Tyvärr fanns det ingen ledig tis hos Stina men det kommer säkert bli bra ändå.=)

10 kommentarer:

  1. skoj med ett frisörbesök :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  2. haha ja ibland får man tycka lite synd om sig själv ;)

    SvaraRadera
  3. Spelet var helt okej. lite jobbigt så...men lärorikt absolut...mycket man skall tänka på =)

    SvaraRadera
  4. Det lät med roligt och intressant... vi hoppas vi skall få spela det en gång till innan kursen är slut. vore kul

    SvaraRadera
  5. Snyggt!
    jag såg att asos har 60 kr i frakt till sverige, hur länge har de så, ? är sugen på att besälla lite kankse :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hm, nja en kompis till mig och mamma kommer i helgen så vi ska väl umgås med henne. :)
    själv då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails