måndag 3 maj 2010

Recension av Mineral Eyedust ögonskuggor från makeupcosmetics.se


Använder färgerna Breathe och Sparkly Bronze på bilden. Väldigt dålig bild dock, har solen i ögonen så jag blundar så hårt att det blev veck på ögonlocken...

Fick hem tre Mineral Eyedusts från makeupcosmetics.se för ett tag sedan för att prova och kan börja med att säga att jag är mer än nöjd med dessa ögonskuggor!

Om skuggorna: Mineral Eyedust från makeupcosmetics.se finns i massor med härliga färger och priset ligger på 59 kr (ordinarie pris) men just nu så har de extra pris på dessa och det kostar nu endast 39 kr.

Jag tycker att skuggorna är riktigt prisvärda. De ger fint med färg och sitter utan problem kvar under en hel dag. Trots att skuggorna sitter kvar fantastiskt bra så är de lättare att tvätta bort än någon annan ögonskugga jag provat. De här skuggorna är helt klart en ny favorit som jag verkligen kan rekommendera er alla att prova.

Hade tänkt att ni skulle få se mer bilder men blogger ville tydligen inte vara med på det så ni får nöja er med den där bilden...

15 kommentarer:

  1. det handlar om en kille som åker till afghanistan och krigar, sedan får hans familjbeskedet om att han är död fast han egentligen inte är det, och så händer det massa saker och sen kommer han hem igen - och då har tjejen typ blivit kär i hans bror istället. har inte sett klart än, men så långt har jag kommit :)

    okej! :) jag bor utanför sandviken =)

    SvaraRadera
  2. Jo, tack det är bra med mig också. Har dock varit lite seg med kommentarerna men nu kör jag på igen. Hur är det med dig idag då? :)

    SvaraRadera
  3. Sv: haha aa de va en mycket trevligt underhållning :) brukar du oxå kolla de?

    SvaraRadera
  4. Låter som väldigt prisvärda ögonskuggor - jag fick 4 stycken i en palett, isadora av en vän när jag fyllde år, härliga pasteller - dom är suveränt bra, speciellt om man fuktar penseln lite innan - då sitter det garanterat hela dagen. Annars tycker jag det försvinner så fort.

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt bra ut :) härlig färg

    Kul coh göra en egen stol. hoppas vi får se slut resultatet sen?=)

    nej det är riktigt tråkigt med sånt...imorgon skall vi spela spel på vårt pass....hoppas det ger något bara...

    SvaraRadera
  6. snygg ögonskugga, jag har något liknande! =) så härligt att du mår bra. själv laddar jag för fullt inför nya arbetsdagar efter två dagars ledighet. skulle dock inte vara fel med ännu en dag ledigt.. kram o hoppas du har en bra dag!

    SvaraRadera
  7. deras ögonskuggor är superbra :D använder bara deras märke :D

    SvaraRadera
  8. det var ju ganska billigt det :)

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig färg!
    Alltid bra med make up tips!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  10. SV: jaa där behövs inte alls mycket för att färgen ska synas :D

    SvaraRadera
  11. ja vi har ju inte direkt någon ledighet fast det är röda dagar.. folk behöver vård o hjälp trots att det är lördag liksom.. men men, jag har ju självmant valt att älska detta yrke så då får jag helt enkelt ta dessa negativa sidor med! kram

    SvaraRadera
  12. ja, den är lätt sevärd iallafall :) och gillar du lite mer "girlie" filmer så kan jag rekomendera new in town, riktigt rolig faktiskt! :)

    SvaraRadera
  13. Det är härligt när man bli positivt överraksad av något :)

    härligt, vore kul och se ju :)

    din länk blir btw fel i blogg.com har trillat bort :)

    jadu vet inte vad för spel, något om att vi skulle vara i en organisation nått..får väl det förklarat imorgon..

    SvaraRadera
  14. sv: aah, stackars hälsena :/

    SvaraRadera
  15. Jag fick hem fler skuggor från limecrime idag. Gillar dem jättemycket. Sitter superbra på ögonlocket,till och med på mina ögon som är lite besvärliga annars. Ska skriva en liten recension så småningom har jag tänkt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails