lördag 18 februari 2012

Too Faced Natural Beauty

 Too Faced Matte eye rekommenderat pris 350 kr
 Too Faced Natural Face rekommenderat pris 395 kr
 Too Faced Natural Flirt kit rekommenderat pris 495 kr
 Too Faced Natural kiss rekommenderat pris 275 kr
 Petit Pouf rekommenderat pris 175 kr
Too Faced Beauty Balm 345 kr

Too Faced satsar på naturligt i vår med en bronsig look och naturliga lättburna färger. Matte eye och Natural face kiten kommer med kort där du får tips om hur du kan använda produkterna. Jag är ju lite av ett fan av Too Faceds produkter och deras vårkollektion Natural Beauty ser riktigt fin ut tycker jag. Särskilt nyfiken är jag på deras BB cream. Är det något ur kollektionen som ni är nyfikna på att testa?


Too Faced goes for the natural look this spring with a bronzy look and natural colors. Matte eye and their Natural face kit comes with instruction cards on how you can use the products. You might have noticed that I'm kind of a fan of Too Faced's makeup and I think that their spring collection for 2012 Natural Beauty looks really nice. I'm really curios about their BB cream. Anything you would like to try from this collection?

23 kommentarer:

  1. Johanna Hellberg9 november 2012 14:55

    ohh dom där ögonskuggorna verkar så bra :)
    jag älskar hemma spa :) man blir som en ny människa efter :D

    SvaraRadera
  2. *SVAR:* Tack så jättemycket :) Himla kul när folk grattar på födelsedagen :D hihi

    SvaraRadera
  3. Har slängt upp ett recept på gino, så kika om du är sugen på det :) Det står också vad det är för något. ;)

    SvaraRadera
  4. gaaaalet vad fina förpackningar ;A;
    vill ju köpa dom bara för det nästan xD

    svar: haha åh, ja! Det är intressant faktiskt :D
    http://mymic.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Jo det är bra att svara på sådana frågor i bloggen, men ändå får jag samma fråga flera gånger om ändå hihi^^

    SvaraRadera
  6. sv: Visst :) Såg du på big brother ikväll då? :)

    SvaraRadera
  7. bra tips :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  8. Förpackningarna ser ju fina ut i alla fall;)

    SvaraRadera
  9. sv: Ja, det uppkommer hela tiden nya saker. Tror min hjärna sprängs snart.

    SvaraRadera
  10. Sorry för extremt segt svar! Allt bra med dig? :)

    SvaraRadera
  11. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 16:10

    Älskar Too Faces smink! Är helt beroende av min Naked Eye Palette

    SvaraRadera
  12. SVAR: Tackar :D Jag håller tummarna för mig själv, hihi :D

    SvaraRadera
  13. Sv: Ja det är de verkligen! brukar du dricka det? :)

    SvaraRadera
  14. Wow, it looks all great!!

    SvaraRadera
  15. Hahah mest jobbiga drömmar =)
    Hoppas du kryar på dig :)

    Tack hoppas på vinst :P

    SvaraRadera
  16. http://eemma.se9 november 2012 16:21

    sv: okej nej inte så mycket ;D

    SvaraRadera
  17. http://perfektion.blogg.se9 november 2012 16:21

    har precis fått min första too faced-ögonskugga i en goodiebag. än har jag inte testat den men den är säkert bra :)

    SvaraRadera
  18. Nja inte direkt, ligger sjuk och har mest sovit under dagen och nu har febern flyttat in igen så jag hade gärna bytt bort det.

    Hoppas du haft en bättre dag än mig?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails