måndag 6 februari 2012

Lily Lolo S/S 2012

 Eye shadows
 Rouge and bronsers
lip glosses

Bildkälla: Lily Lolo (klicka för större bilder/click on the pictures to see them in a bigger size)

Tänkte att jag skulle visa bilder på Lily Lolos kollektion för S/S 2012. Har bara hunnit testa mina produkter från kollektionen lite grann ännu. Ögonskuggorna kostar ca. 130 kr, rougen ca. 195, bronsern ca. 250 och läppglansen ca. 150 kr.

Lily Lolo är ett prisbelönt brittiskt mineral sminks märke som grundandes 2005 och har funnits i Sverige sedan 2008. Produkterna innehåller Mica som ger huden en slät yta, järnoxid som bidrar till fägerna och Zinkoxid som förhindrar tillväxten av bakterier och ger UV-skydd. Produkterna är fria från bl.a. parabener, kemikalier, färgämnen, parfym, olja och bismuth oxychloride som kan irritera huden.

Lily Lolo kan köpas på utvalda salonger och på nätet hos bl.a. eleven.se & Beautyplanet.se.

Hittade ni någon produkt som ni blev sugna på att testa? Själv kommer jag definitivt att köpa hem ögonskugga Pixie Sparkle!


I thought I would show you some pictures of the Lily Lolo S/S 2012 collection. I've only tried the products I recieved a few times so far.

Lily Lolo is a award winning mineral makeup brand from UK that started in 2005 and was launched in Sweden in 2008. The products are natural and free from parabens, chemicals, parfume, oil and bismuth oxychloride among other things that can irritate your skin. 

In Sweden Lily Lolo can be bought at selected beauty parlors and online.

Did you like any of these products? Me, I'm definetly going to buy the Pixie Sparkle eye shadow!

19 kommentarer:

  1. Åhh så fina färger :) Ja det är gott att kunna jobba lite extra, har ju ett fast schema som jag jobbar efter men jobbar tyvärr inte 100% som jag vill så då är det gott att man kan ta lite extrapass ibland :)
    kram

    SvaraRadera
  2. - Jadå det hade jag ! :) Du med hoppas jag :)
    Okej, vad konstigt, för jag har inte ändrat något i designen än, hade tänkt göra det men inte nu.
    Men det var någon här om dagen som sa att min text i inläggen såg kladdig ut, och att det var svårt att läsa, så vet inte vad det är för knas.

    SvaraRadera
  3. Ja, rätt okej, lite småtråkig och långtråkig dock :P

    SvaraRadera
  4. Oj va mycket läckra färger!

    SvaraRadera
  5. I'm loving all of the eyeshadow colors! They're all so perfect for spring and summer. I love that the products are natural too. :)

    P.S. Thanks for supporting my blog!

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee
    Please support Give Jewelry!

    SvaraRadera
  6. sv: det var supergott. Idag ska det dock bli lättsamt och lika smarrigt.. med färdigmat ;P

    SvaraRadera
  7. Gillar färgerna! Kanske ska kika mer på detta :D

    SvaraRadera
  8. Ok, jag kan ju inte missa ett program ;)
    Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  9. Ser ut att va fina färger!

    SvaraRadera
  10. så himla härliga nyanser tycker jag :)

    sv ja jag hoppas också att det blir bättre när jag använt balsamet några ggr :)

    SvaraRadera
  11. sv: Egentligen är det programmet inget att se. Man blir bara arg. Men jag kan ändå inte låta bli.

    SvaraRadera
  12. Ja, att vara inne är bäst nu. Fast det är ju ganska skönt med en dos frisk luft i alla fall:)

    SvaraRadera
  13. sv: Jag blev lyckligt nöjd ja:)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Sv jo helgen var bra, har varit väldigt förkyld med feberfrossa och väldig halsbränna och huvudvärk, men igår mådde jag bättre och idag är det bara snuvan som ska försvinna så är jag frisk sen tror jag :). Hur har din helg varit?

    SvaraRadera
  15. sv: jag tror att det är ungefär 0,1 % chans att det fungerar, haha, men det kan ju vara kul att testa.

    SvaraRadera
  16. - Tack ! Den har varit bra men trött är jag, och det var nog hela klassen idag.
    Men jag är ledig imorn så de tär skönt ! :D
    Hur har din dag varit ?

    SvaraRadera
  17. Låter verkligen som riktgit bra smink det där! :) Härligt att veta att huden inte tar skada av det! Tack för komplimangen gumman coh sorry för att jag svarade så himla sent! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails