fredag 17 februari 2012

EBALAY Styling Nail Color

Two coats of OPI A roll in the Hague and one coat of LBALAY color 019 + OPI Natural Nail base coat and Seche Vite fast dry top coat in natural light without flash
Two coats of OPI A roll in the Hague and one coat of LBALAY color 019 + OPI Natural Nail base coat and Seche Vite fast dry top coat in natural light without flash
Two coats of OPI A roll in the Hague and one coat of LBALAY color 019 + OPI Natural Nail base coat and Seche Vite fast dry top coat in natural light without flash
Two coats of OPI A roll in the Hague and one coat of LBALAY color 019 + OPI Natural Nail base coat and Seche Vite fast dry top coat inside with flash
Two coats of OPI A roll in the Hague and one coat of LBALAY color 019 + OPI Natural Nail base coat and Seche Vite fast dry top coat inside without flash

Nu har jag testat EBALAY Styling Nail color in 019 shatterlacket som jag fick hem från KKCenterHK. Riktigt läcker grön färg som snabbt bildar en shatter effekt på nageln och satt jättebra. Fick beröm för manikyren av kassörskan i en klädbutik när jag använde det här.

Det enda som jag tycker är lite tråkigt med det här lacket är att flaskan är så otroligt lik OPI:s flaskor...

Lacket kostar USD$7.20 för en 20 ml flaska.

Glöm inte att ni fram till 28/2 2012 får 10% rabatt hos KKCenterHK med koden: BLGA236KA10


Now I've tried the shatter polish  EBALAY Styling Nail color in 019 that I got from KKCenterHK a while back. Really cool green color that fast and easy creats a shatter effect. I got some compliments about my manicure from the sales lady at a clothes store when I wore this.

The only thing that I don't like about this polish is that the bottle looks so much like the OPI nail polish bottles...

The price of this polish is USD$7.20 for a 0.54FL.OZ.

Don't forget that you still get a 10% discout at KKCenterHK with the code: BLGA236KA10 
Code is valid until February 28 th 2012.

20 kommentarer:

  1. - usch ja, massa äcklig snö, vill inte ha den :P

    SvaraRadera
  2. Men du vad snyggt det blev!!!, Eller hur hon har så himla snygg stil och det är precis så man ska matcha! Perfekt att bryta av allt det söta med något hårt! Det gör looken intressant!

    SvaraRadera
  3. Häftigt!

    åh, ja, nej det lät jobbigt! :( HOppas du blir bättre snart!

    SvaraRadera
  4. Oj, trodde det var OPI när jag såg flaskan först! :)

    SvaraRadera
  5. sv: Nej, jag vill inte leva för mig själv bara:) det vore själviskt.

    SvaraRadera
  6. - Okej, men det är skönt att ta det lugnt med och inte göra något alls ! :D

    SvaraRadera
  7. http://annakatana.devote.se9 november 2012 16:20

    Cool färg :D

    Engelskan gick helt ok.

    SvaraRadera
  8. Jo det var trist hon inte kunde gå, men jag är glad jag fick chansen :)

    SvaraRadera
  9. Kul att du är med!
    Tävlingen avslutas om en vecka! Jag meddelar dig då!:)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. http://feztis.blogg.se9 november 2012 16:20

    Tack! Det gick jättebra! Ja, lite tråkigt är det ju att det blev framflyttat, men nu gör det inget eftersom det gick så bra hehe

    SvaraRadera
  11. Amazing manicure, darling!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  12. Riktigt snygg färg, men som sagt jag är trött på sådana där lack.

    SvaraRadera
  13. Det är verkligen häftigt det där :-) Dottern har med det.

    SvaraRadera
  14. Lindaviola Blogg9 november 2012 16:20

    sv; ja, risken är ju att Ranelid förstör hela kvällen :(

    SvaraRadera
  15. Läckert lack. :)

    Lade till dig på blogkeen och fick nummer 14.
    Hojta till om du vill bli länkvän meed. ;)

    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  16. coolt! :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  17. Toppen. :) Din länk återfinns här: http://www.b3tty.com/lankvanner/
    Trevlig kväll.

    SvaraRadera
  18. Coolt! Men inget för mig dock :)

    sv: Eller hur - riktigt inspirerande! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails