torsdag 16 februari 2012

Läppglans från IDUN Minerals



Violetta

Marleen

Lillian

Karen

Josephine

Felicia

Cornelia

Irma

IDUN Minerals har i dagarna släppt nio högpigmenterande läppglans som är framtagna för att vara så rena som möjligt och innehåller därför bl.a. inte parfym eller ämnen identifierande som konserveringsmedel. Läppglansen innehåller mjukgörande hjortron olja och har fått sina namn från rosor vars naturliga färg återspeglas i glansen.

Glansen kostar 169 kr och IDUN Minerals finns att köpa hos Apoteket AB, eleven.se och  nelly.com (Nelly har dock inte glansen i sitt sortiment just nu).

Själv klickade jag hem Marleen och Felicia på Alla Hjärtans dag då Apoteket hade ett bra erbjudande på glansen då så dem ska jag visa er mer bilder på framöver. Vilket/vilka är din favorit?


IDUN Minerals has just released nine highly pigmented lip glosses that's made to be as pure as possible, not containg any perfume or preservatives. The glosses contains softening cloudberry oil and all of the glosses has gotten their names from a rose whos true color is reflected in the gloss.

On Valentines day there was a nice deal on these glosses so I ordered Marleen and Felicia that I will show you later. Which of these colors did you like the most?

27 kommentarer:

  1. Cornelia och Irma är nog mina favoriter där.
    sv: aha jag förstår men jag vill bara ha coconut och inget annat det är bara därför :)

    SvaraRadera
  2. låter som bra läppglans! jag brukar gilla typ rosa/genomskinliga som ser rätt så naturliga ut :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  3. Det var dyrt för ett läppglans tycker jag !

    SvaraRadera
  4. Älskar den orangeaktiga!

    SvaraRadera
  5. Lade till dig och fick nummer: 136 :)

    SvaraRadera
  6. Jag gillar Lillian!

    Detsamma till dig!

    /L

    SvaraRadera
  7. Ååååå jag som ÄLSKAR lipsyl och läppglans!

    SvaraRadera
  8. http://blogg.veckorevyn.com9 november 2012 16:20

    Jag hade en toppen dag :)
    Hur är det med dig då? Kram :)

    SvaraRadera
  9. Sv: Hihi ja! Tack snälla sötis :).

    SvaraRadera
  10. Ja, jag missade den nu när den gick på TV:n, så får försöka se den på Kanal5 play istället :/

    SvaraRadera
  11. Tack tack, det var gulligt sagt!

    SvaraRadera
  12. Dom ljusare färgerna var jättefina :D

    SvaraRadera
  13. Johanna Hellberg9 november 2012 16:20

    ja de suger :( spec. huvudvärken :( men fått mycket gjort idag ändå :) men tvätten den är fortfarande nere i källaren ;)

    krya på dej :)

    SvaraRadera
  14. Jag gillade Cornelia och Karen! Snygga färger :)

    SvaraRadera
  15. Ohh.. jag gillade verkligen nummer två, som man ser på första bilden där dom är uppradade jämte varandra, den jämte den transparenta :)
    kram

    SvaraRadera
  16. http://annakatana.devote.se9 november 2012 16:20

    Vad många fina och perfekt med bra oljor i (:

    SvaraRadera
  17. http://feztis.blogg.se9 november 2012 16:20

    Tack så mycket, den blev dock framflyttad till idag :S

    SvaraRadera
  18. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:20

    Tack så mycket! :) kram!♥
    http://www.sojkasframtid.se

    SvaraRadera
  19. Det låter ju bra så kanske något att spana in :)

    SvaraRadera
  20. älskar IDUN minerals smink :). dock använder jag aldrig läppglans, men otorligt fina nyanser.

    SvaraRadera
  21. Läppglans kan man aldrig få för många av. Men jag har lärt mig att det ska va kvalite på dom. Köpte ett från hm för ett tag sedan, använde det en gång och läpparna blev alldeles uttorkade och har fortfarande inte återgått till det normala, var en vecka sedan nu. Så det var inget bra köp, även om färgen var fin.

    SvaraRadera
  22. jag älskar läppglans och de som hör till, har massor här hemma :) en riktigt läppglansoman ;)

    Hoppas du får en fin helg!

    SvaraRadera
  23. - Nja inget speciellt så, bara att jag ska åka till en av mina bästa vänner på måndag och äntligen få träffa hennes lilla bebis, och henne med förstås ! :D
    Ska du hitta på då ? :)

    SvaraRadera
  24. Vilka underbara färger :)

    ah najs tävling. Får blogga lite om den imorgon för nu blir de filmmys!

    :)

    //Linda-Zetah

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails